Internet igen!

Nu har vi internet igen! 
Har hänt huur mycket som helst sedan sist, då vi gör något roligt i stort sett varje dag!
Rickard har haft semester dessa 2 veckor jag varit borta från bloggen. Och har ytterligare 3 veckor kvar!
Jag blir så ledsen när jag inte hinner skriva om allt roligt vi gör! Jag vill ju ha detta som en dagbok, att gå tillbaka till och minnas, längre fram, när Milo blivit äldre. Måste försöka få in bloggningen i vardags-sysslorna/rutinerna..
Jaja.
Vet inte riktigt vart jag ska börja.. Tror jag gör så, att jag försöker blogga om dagen som gått varje kväll/morgon eller när det nu blir, och sedan gör jag inlägg lite då och då, när jag får lite tid över, om dagar som redan passerat (och som jag tyvärr inte bloggat om ännu).
Men denhär gången var det faktiskt åskans fel! (Vi åkte iväg på semester över dagen & glömde dra ut alla kontakter här hemma. Det skulle ju inte ens åska enligt vädret, så vi hade inte en tanke på det).

 
 
11/6-2014:
 
Dessa kort har egentligen inte med semestern att göra, då dem är tagna i början av juni..
Men laddar dem ändå, då jag inte visat dem här innan. Dem är ifrån en av mina & Milos dagliga promenader med hunden
 
Köpte en ratt att sätta på vagnen till Milo för ett tag sedan. Den spelar musik, samt låter när man trycker på knapparna/drar i spakarna. 10kr på någon klädbytardag :) 
Vagn"smycket"(?) med bilar + nalle kommer också från någon klädbytardag. Gav endast en 5:a för det! :)
 
 
Världens finaste unge!
 
 
Bättre bild på ratten.

 
 
26/5-2014:
 
Detta kort är taget någon vecka innan midsommar.
Milo plockar blommor ifrån barnvagnen på promenaden
 
 
 
Just nu går kalvarna i en hage intill våran väg, där vi går förbi varje dag. Dem är så söta, då dem kommer springandes när vi kommer. Och sedan följer dem med oss på våran promenad, så långt deras hage räcker
 
 
 
 
 
Vårat sällskap på promenaden



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0