Ullared (Lördag 30/11)!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
 
 
Idag åkte jag, älsklingen & Milo till Gekås/Ullared, för att leta julklappar och andra "nödvändigheter" ;) <3
Vi åkte runt 7 på morgonen, så Milo sov hela vägen dit, skönt! Väl där borta fanns ju så mycket att titta på, att han vart helt slut när vi åkte hem igen, så även då sov han hela vägen, underbart! Inte hemma fören efter 21:00 dock, så tror vi alla var trötta! Med tanke på att jag gick och la mig 01:30 och gick upp 05:00 också
Blev verkligen en så kallad heldag med shopping! :D
 
Här kommer lite utav shoppingen:
 
 
En affisch med Nalle Puh, som skulle sitta ovanför Milos säng :)
Här är en liten sneak peek på Milos lilla vrå, i vårat sovrum.
 
 
Kläder till Milo :)
- Röda byxor med bilar, 3st blå bodys med mönster {endast 10kr/st!}, Alfons Åberg-pyjamas, Alfons Åberg-body och 2st vita bodys med bilar {oxå endast 10kr/st!}.
 
 
Ett par blåa och ett par svarta byxor till Milo.
 
 
Röd/Svart-randiga byxor med Spöket Laban till Milo :)
 
 
3st dreggellappar.
 
 
"Skor" + tjocka vantar till Milo :) Endast 10kr styck gav jag! :) 
 
 
En jätte-söt filt till Milo, som han ska ha istället för den gamla röda när vi åker ut :p
 
 
Haklapp.
 
 
Äta själv-bestick.
Taklampa till Milos rum, Disney Cars <3
 
 
Stor matta till Milos rum, Disney Cars <3
 
 
Stoora pop-up stickers, Disney Cars {buckliga/ut-stickande klistermärken}. Har tänkt att sätta dessa på möbler och liknande i Milos rum :)
 
 
Halkskydd till badkaret.
 
 
Sparkskydd + förvaring till bilen. {Tog kort på exempelbilden, så ej vårat troll osv, haha}. 
 
 
Ny stor hall-matta. Tyckte den var så söt! ^^
 
 
Julkalendrar till mig och Rickard ;)
 
 
Svart jacka som når över rumpan, med päls-luva {dock inte exakt den på bilden}.
Alla mina varma bas-jackor har gått sönder i blixtlåset! {Man märker ju vilka som är favorit-jackorna och används flitigt ;) }. Men har haft dem sedan 2004 typ, så dem har hållt länge ändå :) Hittade en varm för 299kr idag, den fick duga! :)
 
 
Behövde nya trosor {hipsters}. Var 2 för 20kr, för dessa ovan, så dem fick det bli :)
 
 
Rosa klocka <3 {Är beroende utav armbands-klocka! När batterierna tar slut, köper jag en ny! Då det kostar lika mycket att byta batteri, som att köpa en helt ny klocka}! Denna kostade dock 99:-
 
 
Brun utan sol-servetter. {Perfekt när man har bråttom iväg och inte hinner sminka sig. Bara att ta en servett, torka ansiktet och vips så är du brun och fräsch! <3 }.
 
 
Dusch-tvål med doft av äpple.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0