Onsdag (1/1-2014)!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
 Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Jag och Anna, fest hos Sabina.
 
 
Dag 1 på det Nya året! <3
Känns verkligen hur bra som helst!
Ny-Start! <3

Idag har det varit en ganska lugn dag.. Sov ut efter nyårsfirandet (vi var hemma ca 01:15 igår), men inte kom vi i säng då för det! Tror klockan var nästan 3 när Milo la sig! Och vi gick och la oss strax efter de..
Snacka om att vi vänt på dygnet det senaste! När vi var på Liseberg kom vi ju också hem runt 01:00 / 01:30, och på julafton firade vi ända till tolv-slaget, haha. Inga rutiner här inte! Men får väl bli att ta tag i allt nu! :)
 
Idag har jag tvättat.. Å tvättat..
Renbäddat Milos säng..
Rickard var ledig idag. Men han har varit ute och fixat med sin bil.. Så såg honom inte fören 16:00 i alla fall :p
Men efter de tog vi en promenad tillsammans, med hunden. Badade Milo osv.
Nu är klockan snart 01:00 och Milo har precis somnat, så jag ska ta mig något att äta + blogga / tävla, hehe.
Hoppas att ni har haft en bra start på det nya året! Kram

 
Inlägg:
Dagens outfit Milo {taget 4/11 = Snart 4 månader}. {Taget under tiden då vi var utan internet}.
 
Blå sparkdräkt, fått av Carro <3

 
Vann receptboken - Kladdkakor, skriven av bloggerskorna Emma & Anette för ett tag sedan! :D
En receptbok full med olika kladdkakor! Mums! :)
 
 
Nej nu är klockan 01:40, så nu säger jag God Natt!
Mamma
2014-01-02 @ 13:23:03

Hej kul att det äntligen hade kommit nåt att läsa. Nu dags för en ny dag. Hihi kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0