Bildbomb!

Nästan hela sommaren har gått, och vi har gjort så himla mycket kul, i stort sett varje dag! Det är så många dagar som jag inte hunnit skriva om (Eller rättare sagt har jag väl prioriterat tiden med min familj, framför att sitta vid datan)! Här kommer i alla fall några bilder som jag inte visat ännu.

 
Den 13 juli åkte vi ner till Ljungskile, då Rickards farmor firade sin 90-årsdag!! GRATTIS fina fina Astrid!
Tog tyvärr inga kort denna dag (förutom det ovan, på min latte, som jag köpte på vägen ner). Men den firades med släkten på hennes sida, på en jättefin restaurang vid havet, vid namn Villa Sjötorp Underbar mat (kött eller fisk & jag valde kött) samt efterrätt (jordgubbstårta).

 
Vi har varit en hel del hos Milos farmor & farfar i sommar också! Dock måste vi ses ännu oftare tycker jag! Milo älskar att titta på alla djuren på gården
 
 
Kalkoner
 
 
En av de söta små grisarna 
 
 
Två stycken till Ååh, man vill bara plocka upp dem, pussa på dem, och ta med sig en hem
 
 
Jag & en höna Älskar hönor! Sitter nog kvar sen jag jobbade på hönsgård år 2008!
 
 
Får.
 
 
Bild på mina prinsar med en ko i bakgrunden. (De har massa kor).
 
 
Ankor.
 
 
Milo rider häst för första gången 1år & 3 månader gammal.
(De har även stora hästar, men har tyvärr inget kort på dem).
 
 
Jag fick en fågel utav Rickards föräldrar!! *Världens bästa överraskning!!* Så nu har jag 2 små hjärtan! (Kasper & Mimmi heter dem!).
 
 
Mimmi (den nya undulaten) är helt gul. Kasper är grön med svarta mönster och ett gult huvud
 
 
Schnauzer-hundarna Corona, Kajsa & Melissa
 
 
Milo hemma hos farmor & farfar
 
 
Nomnom
 
 
Ett sommar-minne var: när jag, min mamma, pappa & syster hjälpte till att köra in hö!
Åka hölass, barfota, doften av hö, en varm sommarkväll Synd att jag glömde kameran!!
 
 

 
Rickards lillebror är just nu i Japan. Hans syster var där och hälsade på, och tog med sig presenter hem därifrån! Milo fick en snygg t-shirt, som satt helt perfekt på! (Bild när han har den på sig kommer).
Rickard fick godis, och där på satt en Disney Cars bil, som går fort som attan - när man har dragit den bakåt först! Och jag fick ett Hello Kitty-mobilsmycke! (Älskar ju Hello Kitty-saker, så blev verkligen jätteglad)! Tusen Tusen tack snälla ni!
 
 

 
Milo har en egen liten pool på altanen, som han har badat mycket i nu i sommar (Felicias gamla):
 
 

 
 
Busungen har gått och satt sig i diskstället
Mommo
2014-08-15 @ 10:38:57

Gullunge. Hjälper du mamma att diska. Puss på dig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0