Fix i min Walk in closet / Första grillningen för i år (Söndag 30/3)!

Bloggade aldrig igår :( Men köpte bland annat förvaring till min walk in closet En stoor (20 fack) svart expedit. Så nu har jag förvaring från golv till tak, längs med heela väggen där inne! Blev sjukt bra!! (Kort kommer).
Köpte den av en tjej på köp/sälj facebook i Falköping för 500kr (kostar 2000kr i butik).
 
Så det är vad jag har hållt på med heela dagen! - Fixat i min walk in closet!
Är dock inte klar på låånga vägar, då jag har en del kläder, skor & väskor 
 
Var även och hälsade på Milos farmor & farfar igår Älsklingen hjälpte dem att såg ner ett träd.
 
 
Blev några pauser under dagens städning.. Vart ju tvungen att ut och gå med hunden bland annat.. Men idag fick jag med mig båda mina Prinsar ut i solen på promenad!
underbart väder idag verkligen, varmt & skönt! Så då passade vi även på att äta ute, och inviga grillen för i år!
 
I väntan på maten. Älsklingen sätter upp parasollet.
 
 
Våran vy + hej bleka svullna fötter
 
 
Visst bara jag som tyckte det var skönt med sol 
 
 
Senare på kvällen hjälpte jag älsklingen med hans facebook, så han fick upp lite bilder på sin sida
 
Hoppas ni också hade en härlig söndag! :)
 
Ps, mamma har köpt nya jackor till mig & Rickard! Och båda två verkligen ÄLSKAR dem! Både snygga & skööna!! TACK snälla mamma!
 
Blev svarta till oss båda



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0