Ny tv-bänk / Köpt nya däck i Herrljunga (Torsdag 17/4)!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
 
 
Herre gud vad det blåser ute!! Både jag, vagnen och hunden höll på att blåsa bort förut! Som inte nog med det, började det regna på det också! Huvva!
 
Idag skulle jag egentligen åka till Carro, för att färga min utväxt! MEN, just nu har vi endast 1 bil, och då älsklingen måste till jobbet, får jag snällt stanna hemma..
 
Istället har jag och Milo hållt till i köket större delen av dagen.
Diskat (maskin), diskat för hand, skrubbat, torkat och gjort fräscht
 
 
Blir så sur.. Hade velat påsk pyntat.. MEN påsk-lådan (med påsk-sakerna i) verkar ha kommit bort i flytten..!
Vi har letat, letat, och letat.. Kommer säkert fram så fort påsken är över!
Jaja.
 
Vi plockade påskris igår i alla fall (då jag och mina 2 prinsar var i Herrljunga. - Älsklingen skulle köpa däck).
 
Hade hela kofforten full med ris, haha.
 
 
Så det skar jag till idag, och gjorde 3 stoora fina buketter av!
 
Tvättat 2 maskiner med tvätt, bloggat + ätit middag (medans Milo sov lite middag).
Diskat upp ännu en rejäl omgång med leksaker till Milo. (köper ju ofta begagnat, och då känns det fräschast om man diskar/tvättar upp dem först).
 
 
 
Dammsugit köket m.m.
 
När älsklingen kom hem för dagen (strax innan 18:00), tog vi tag i nya tv-bänken!
 
Är nämligen helt galen i expedithyllor, och önskade mig en sådan tv-bänk! La ut en annons facebook köp/sälj - sökes expedithylla, och får då svaret - du kan få min gratis, emot att ni hämtar den! TUSEN TUSEN TACK!
 
Dock var den trä-färgad (hade velat ha en svart eller vit), men vad gör det när den inte kostat ett öre! Går ju att måla om! Det vart en stoor expedit med 16-fack
 

Men efter lite klurande, och snickrande kom vi fram till detta:
 
 
Kommer bli sjukt bra när det är klart!
 
 
Vi sågade bort dem 2 översta hyllplanen, fixade baksida till tv:n som vi satte fast i hyllan osv.
Kommer som sagt bli sjukt bra när det är klart och alla saker är på plats! 
 
Har även fixat så att Milo inte kommer åt sladdarna till tv:n, tv-spelenbredbandet osv!
 
Kliar redan i fingrarna, för att få börja fixa iordning där
Men nu kallar sängen, då klockan redan börjar närma sig 00:30! Ops! 
Kramar
Martina
2014-04-30 @ 19:48:20
URL: http://hallonmuffin.blogg.se

Men Zandra varför vill du påskpynta nu?! Påsken var ju för snart 2 veckor sedan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0