Milo sover i eget rum för första gången (Måndag 31/3)!

Idag kom mamma & syster på besök
Mamma passade Milo lite medans jag fortsatte fixa i min walk in closet (snart är alla skor på plats)! ÄLSKAR skor o har närmare 300 par
 
Vi (eller ah, mamma haha) lagade mat & åt tillsammans. Gick en liten promenad med Lucifer, fikade osv, mys! 
 
Dagens outfit Milo:
 
Benvit body med hundar, strl 74, julklapp av mormor & morfar.
Blå byxor med Bamse, ÄLSKAR DEM, strl 74, julklapp av farmor & farfar.
 
 
Vid 17:30 kom älsklingen hem från jobbet, och då hade han även med sig en hylla till Milos rum, som jag önskat mig till hans gossedjur Blir ju endel gossedjur, och orkar inte ha alla i sängen som tar plats! Men ändå vill jag ha dem vid sängen, haha. Så därför tänkte jag mig, att en hylla ovanför sängen hade varit perfekt!
 
Vi satte upp den på kvällen:
 

Har slängt ner alla hans gossedjur i en säck och burit ner i tvättstugan! Tänkte tvätta upp allt så det blir rent & fräscht! Dessa (bilden) är dock helt nya, så dem tvättar jag inte. (Undantag den rosa påfågeln + den rosa kaninen. De är inte "nya", men dem har jag redan tvättat).
Rosa påfågel - fått av Carro <3
Rosa kanin - var med bland lite saker, från en Bortskänkes annons i Dalum (eller ah, gav 10kr för alltihopa).
Björn - fick han av sin mormor, när vi var på Borås djurpark i lördags!
Stor häst - Julklapp av Milos farmor & farfar.
Rådjur - Julklapp av Milos faster.
Zebra - Fick han av sin morfar då dem varit på djurparken.
Little monkey Lost - Köpte jag på second hand när han var bebis.
 
 
Sen gick dem och badade, medans jag bäddade hans nya säng!
Köpte nämligen en bil-säng (eller ah, buss), till Milo för ett tag sedan.
 
Milos nya säng.
 
 
Och nu var det alltså den stora dagen här - han skulle sova i sin nya säng - i sitt eget rum!
Usch så tomt det var i sovrummet i natt Mammas stora lilla kille!
NY säng & NYTT rum, helt ENSAM, på samma gång! Men han brydde sig inte ett skvatt! Sov hela natten (från 20:00-07:00), utan att vakna en enda gång (Har ju baby-walkie talkien precis intill sängen så jag hör honom hela tiden, till och med när han bara vänder sig).
 
Så det känns jättebra att det funkade så bra! Och jag kan knappt vänta tills jag får göra iordning i vårat sovrum nu Samt hans rum som inte är helt klart än!
 
På kvällen kikade jag & älsklingenfamiljen annorlunda som tyvärr är slut nu Riktigt tråkigt! Älskar det programmet!!
(Vi om några år! ). Haha, nee, men minst 6 ungar vill jag ha i alla fall



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0