Måndag 7/4!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Gammal bild, från när jag hade svart hår.
 
 
Vaknade 5 imorse och kunde inte somna om, men låg kvar till 06:00 i alla fall
Hunnit med riktigt mycket idag 
 
Tvättat (som varje dag), diskat 2 maskiner med disk (som varje dag, hehe).
 
Sen började jag och Milo med prydnadshyllan i storarummet (den som går längs med hela väggen ovanför soffan).
När vi flyttade hit, ställde vi bara upp alla prydnadssaker på hyllan, för att bli av med alla flyttkartonger. Så innan vi tog tag i den nu, såg det ut som värsta loppmarknaden, haha. Det vart små krimskrams över allt/huller om buller! Men nu har vi börjat tömma den, och placera ut alla saker på deras nya platser i hemmet. Och det som ska vara på den hyllan, ställs snyggt och prydligt
 
När älsklingen kom hem (vid 17:20), gick jag ut med hunden igen. När jag ändå var ute sen, passade jag på att rensa kattbaljan också (luktar mindre om man gör det utomhus), samt låta ytterdörren in till tvättstugan, stå på vid gavel medans, så det fick vädra ut där nere!
 
Bad Rickard bära in våran nya byrå från bilen, som vi fick av hans föräldrar igår. Så nu har den fått platsen där Milos spjälsäng stod förut (i vårat sovrum). Skruvade ner den (spjälsängen) idag också, skönt.
Och när den ändå åkte ut, passade jag på att dammsuga + vädra samtidigt i sovrummet 
 
När han ändå var igång, bad jag honom även att ta bort sina maskiner som stod i allrummet på övervåningen. Hatar när han har sina maskiner i huset! Snälla, du har ett garage/verkstad!
 
Samt åkte lagerhyllorna ut som ska säljas den 19:e. Dem får stå i ladugården fram tills dess!
Dammsög även trappen och halva allrummet på övervåningen, innan det vart dags att lägga Milo.
Så fort han somnat blev det kvällsmat, satte igång ännu en diskmaskin, kikade sista kvarten på Talang med älsklingen (han såg hela programmet), och sedan hoppade jag i duschen.
 
Bäddade sängen med nytt lakan, då Milo råkade kissa i min säng efter badet, hehe. Sen skulle jag lägga mig 23:30 (var redan för sent för min smak, och jag var jätte-trött, men var ju tvungen att duscha så), men vaknade Lilleman, snark! haha. Det är precis som att dem känner på sig - NU är mamma verkligen jättetrött - så NU måste jag vakna, bara för att retas lite!
Gick in till han i alla fall och försökte få han att somna om. Och 01:30 kröp jag äntligen ner i min säng igen för natten (somnade i hans fåtölj, så hade suttit där ett tag först, haha)! Sen vart det bara att upp och hoppa 06:00 igen! Hej sömnbrist!
 
Kort från dagen:
 
Att en sådan liten person, kan ha långa armar!!
 
 
Vi har skaffat barngrind där nu!
 
 
Sötunge vad mamma älskar dig!
Anonym
2014-04-17 @ 21:41:11

Hej! Mormor älskar milo också, glöm inte det!!!!

Anonym
2014-04-17 @ 21:43:22

Hej igen. Glömde att skriva att du är sååå fin i mörkt hår. Du ser mer mogen ut och vackrare. Älskar dig. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0