Måndag 2/9!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Åh, hittade ett kort på mig och Jazz! Miss you! <3
 
 
Ny vecka med nya tag! {och ny månad} <3
Upp för dagen vid 10. Ammade, bytte blöja och sedan blev det lite lek vid babygymmet med Milo :)
 
Svart body med texten Älskling, från ett av mina favoritmärken - Lundmyr of Sweden {Tävlingsvinst}.
Vita byxor med fot {Ullared / Milos farmor & farfar}.
 
 
Efter någon timma somnade han till en stund, och då passade jag på att äta frukost i lugn och ro + blogga lite medans.
 
Satte igång en tvättmaskin, sprang ut med vatten till hunden, och sedan tänkte jag att det var lika bra att passa på och slänga i sig middagen också, trots att det var alldeles för tidigt och jag nyligen ätit frukost, men tanken på mat-ro övervägde det, haha.
 
Så fort maten var uppäten vaknade Milo ;) Så gick vi och klädde på oss kläder för dagen båda två.
 
La honom lite under babygymmet, och det gick bra :) Han låg där och babblade för sig själv, så då passade jag på att flytt-packa lite medans. Plockade ner och slog in ljus och prydnadssaker..
 
Efter en stund tröttnade han dock och ville komma upp. Så då fick han sitta i bärselen istället, och jag passade på att plocka av storarumsbordet :)
 
När älsklingen kom hem från jobb, blev det till att rensa kattbaljan + packa upp alla nya saker från farmor <3 Fick nämligen med mig en överfull stoor kartong, full av jul- gardinerdukar m.m. , sista jag var hos föräldrarna :D
 
Satte igång ännu en maskin med tvätt och hängde upp den tidigare på tork.
När det vart dags för kvällsfika, passade jag faktiskt på att tävla lite ;D <3 Så nu har jag äntligen kommit igång lite med det i alla fall :D Dock hanns endast en tävling med, då jag sedan vart tvungen o planera morgondagens middag.. Tittade igenom lite recept och så, och bestämde mig slutligen för att det fick bli ugnsomelett med svampstuvning, yammi.
 
Hängde upp sista maskinen med tvätt på tork, och sedan somnade äntligen Milo så vi kunde krypa ner hos älsklingen 00:40 :) God natt! <3

Inlägg:
11 aug {Milo 4 veckor & 5 dagar}:
 
 Milo i sin baby-gunga :)
 
 
Första (och sista?) gången lilla plutten somnade med napp! Se så liten han var! ^^ <3 {4 veckor & 5 dagar gammal}.
 
 
Det finaste vi gjort! <3 <3 <3
Anonym
2013-09-15 @ 23:43:36

Godkväll. Håller verkligen med kommentaren du la under det sista kortet. Det får gärna bli flera barn gjorda men ta det lite lugnt och njut av den första. Kramar till er alla.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0