Jula i Skara med älsklingen & Milo (Tisdag 3/9)!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
I en busshållsplats i Töreboda. {Kortet är taget av Anna}.
 
 
Upp 10:30. Milo sov vidare, så skyndade mig att äta frukost, dricka morgon-kaffe + läsa någon favvo-blogg till, morgonmys! <3 {Som inte alls är en självklarhet längre ;p }.
11:30 vaknade han, så då blev det blöjbyte, frukost för han {amning}, ut med hunden och klä sig för dagen!
 
Dagens outfit Milo:
 
Byxor med Undelater, från mitt favoritmärke - Molo <3 {Tävlingsvinst}.
Blå body.
Ljusrosa dregglis {Fått av Carro}.
 
 
Spanar in pappa i hans famn^^ <3
 
 
La honom under babygymmet intill mig en stund, medans jag flyttpackade! {Ljus/prydnadssaker}. 
Middag {matlåda} - Tortellini med skinksmak, kassler till detta. + läste någon favvo-blogg medans <3
Satte igång en tvättmaskin, planerade middag + gick igenom veckans reklam & kampanjer och skrev köplista.
Ammade och sedan kom älsklingen hem :) Idag efter hans jobb, hade vi planerat in att åka till Jula i Skara! Då vi som skrivet innan är ute efter klädgarderober {finns inga i nya huset & har inga nu}. Och i reklambladet från Jula som kom i veckan, hittade jag dessa:
149kr, Jula.
 
 
Inte det minsta snygg, men huvudsaken är ju att vi har någonstans att förvara kläderna! Och på IKEA kostar den billigaste klädgarderoben typ 700kr! Bara för att det är väggar av trä, istället för "tyg" typ. {Men huvudsaken är ju att dem inte blir dammiga}. Sen behövde vi 2st garderober! Och då hade det liksom blivit 1400kr om vi köpt dem på IKEA! Medans vi nu endast gav 300kr!! ;)
Blev en sånhär garderob till Rickards kläder {Tröjorna kommer att hänga på klädstången & byxor + t-shirts osv på hyllorna :) }. Och en till mig {Jag kommer troligen ha byxor hängandes på stången, sedan toppar & linnen osv på hyllorna :) }.
Sedan har jag ju köpt 2st riktiga klädstänger på IKEA - en till mina tröjor, och en till alla mina jackor. + att jag har en "vånings-klädstång" som älsklingen byggt till mig, där jag kan ha mina klänningar osv, hihi.
 
Håller på och rensar bland mina kläder nu innan flytten, och har redan slängt iväg en överfull sopsäck till second hand :) Dock måste jag rensa mycket mer, om jag ska få plats med allt i nya huset ;p
 
Väl hemma igen blev det till att laga middag. "Vi" gjorde ugnsomelett med svampstuvning till morgondagens matlådor, mums!
 
Strax efter 21:00 hoppa älsklingen i säng, och jag & Milo gick in och kikade på tv i storarummet, då han hade ont i magen <3
23:15 somnade han äntligen, och då passade jag på att tävla lite <3 Dock hann jag inte sitta någon längre stund inte, fören han vaknade igen! Så då vart det bara att gå omkring med han, och försöka få han att sova i stället :p 02:15 åt han sista målet med mat och sedan somnade han äntligen för natten, och då vart jag så trött, att jag inte orkade varken tävla eller blogga, haha.
 
God natt!

Detta erbjudande tackade jag faktiskt JA till!
4 nr av Vi föräldrar.
Beigt påslakanset med stjärnor till vagnen.
Lille Skutt bodylotion.
Kanin-skallra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0