Besök hos Milos farmor & farfar (Söndag 25/8)! Köpte en barnvagn i Skara / Snabbesök av familjen (Måndag 26/8)!

Kommer verkligen sakna dethär huset.. I morse tog jag & Milo en liten promenad i trädgården.. Släppte ut hunden och plockade äpplen. Sen gick vi ner till hästarna, och gav dem några äpplen också :) Dem blev jätteglada, kom fram till staketet och gosade allihopa^^ <3
 
Detta kort är taget från vårat sovrumsfönster! Såå mysigt när man ser hästarna därifrån! <3
 
 
När älsklingen slutat jobbet idag, åkte vi till Skara, för att köpa en barnvagn som vi kollade på i fredags :) Dem hade reserverat den till oss. En modern {modellen alltså, inte färgen, då den är orange ;p }, snygg, sittvagn {som också går att fälla ner till liggplats}, även lätt att fälla ihop- så den tar minimalt med plats. Den vi har nu är ganska bastant och nästan lite klumpig, om man tex ska gå runt i en affär eller dylikt. Dock är den perfekt vid promenaderna i skogen med hunden osv {det hade inte denna nya lilla vagn orkat tex}, så älskar den ändå! :)
Dem gamla tanterna på second hand vet tyvärr inte vad en nästan oanvänd sådan vagn kostar, så dem skänkte typ bort den för 200kr, och då slog vi till direkt! ;) Det var många som var intresserade av den, vilket jag kan förstå, men vi var först! ;D Den ser nästan helt oanvänd ut, och kostar minst 1500kr i butik! ;)
Mycket snyggare i verkligheten!
 
 
Väl hemma igen kom min familj och hälsade på, då pappa {morfar} hade köpt en present till Milo :D <3 Det var en zebra {gossedjur} {Felicia som valt den}, som han hade köpte till Milo, då dem var på Borås djurpark! :)
Jättefin verkligen, så Tack! :) <3
 

Söndag 25/8:
 
Dagens facelook. Lockarna sitter kvar från bröllopet igår.
Svart tunt diadem med liten rosett.
 
 
Igår {söndag 25/8} hälsade vi på Milos farmor & farfar :) Dem bjöd på middag- biff, potatissås, mums!
 
 
Dagens outfit:
 
Lila halterneck-klänning med blommor NY! {fått av Jonna}.
Plommon-färgad cardigan.
 
 
Skor: Svarta remmar med kilklackar i kork.
Vita leggings.
 
 
Jag och älsklingen fick plocka krusbär & vinbär, som vi sedan fick ta med hem :)
 
 
Milo sussar så gott under nya filten, som han fått av Carro <3 <3 <3 :)
 
 
I fredags då jag och älsklingen var i Skara, fick detta följa med oss hem:
 
Jättefina påsk-gardiner, 10kr.
 
 
Hittade ett par skor till Milo, som i stort sett var helt oanvända! Prislappen satt till och med kvar i båda sulorna! 250kr hade dem kostat, jag gav 10kr!
 
 
 
Bok med cd-skiva till! 5kr! WALT DISNEY - BILAR. Som ni btw kan lägga på minnet, då Milo önskar sig ALLT med just dessa {+ spider man} ;) Allt från inredning till leksaker <3
 
 
 
Dinosaurie-bok. Vilken kille gillar inte dinosaurier? :) {Inklusive hans mamma, haha}.
 
 
Alltså jag kunde bara inte motstå denna uursöta apa, då jag själv önskade mig en sådan då jag var liten^^
En äkta Little monkey lost :) <3

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0