Dag med Carro & Clara (Måndag 9/9)!

Jag är så glad att dem har varann! :')
 

 

Idag klockan 11 hade vi fått tid för att skriva under faderskapsbeviset.

Efter mötet åkte jag & Milo till Carro & Clara, medans älsklingen jobbade till 16:15.

Köpte med mig en färdigrätt som jag åt hos Carro till middag {nudlar, kyckling & jordnötssås, mums}!

Blev en massa välbehövligt prat + fotografering med våran hjärtan.

 

- Tyst, här bestämmer jag, säger Clara.
 
 
- Nej, förlåt, det var inte meningen att vara elak! <3
 
 
- Håll för näsan, det luktar bajs!
 
 
- Tihi, det var jag, fnittrar Milo ^^
- Usch, försvinn, säger Clara.
 
 
Kramkalas! <3
 
 
Också avslutar vi med ett kort på mammas lilla glad-fis ^^ <3
 

Milo fick ett par vantar utav Carro, TACK älskade vän! <3

 

Milo fick ett par vantar utav Carro! {Han hade inga innan, så blev verkligen jätteglad}! :D TACK älskade vän! <3
 
 
Vid 16:40 hämtade älsklingen upp mig & Milo, så far vi vidare mot ÖB :)

Dem hade nämligen ett erbjudande denhär veckan, på sådanna där lagerhyllor, som jag har funderat på ett tag, till alla mina skor. Har ju ingen förvaring alls till dem i nya huset!

 

 

Blev 2 stycken sånnahär lagerhyllor till några av mina skor. {Alla får ju tyvärr inte plats, men har ju även köpt förvaring till dem på IKEA som ni vet ;) } 149kr styck.
 
 
Sedan passade jag även på att köpa upp sminkborttagningsservetter, bodylotion, papper till skrivaren, balsam, flingor m.m, när vi ändå var på ÖB :)
Anonym
2013-10-13 @ 01:53:30

Godnatt. Härliga bilder och rolig text. Du får försöka skriva oftare för det är väldigt kul och läsa. Kramar i massor.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0