I'm back!

Sitter nu och bloggar i nya huset! :D
Nytt hem - Nytt liv! <3
 
Vi flyttade hit för 2 veckor sedan, men det är först idag vi fått internet och bredband.
Har vart fullt upp! Städat ur förra huset {blev klara till helgen som var} och stuvat in alla våra saker i nya.
 
För er som är nyfikna, så har vi flyttat till ett stort, helt nyrenoverat, hus, på en gård, på landet! <3 Vi hyr detta. En utav Rickards bästa vänner's föräldrar som äger gården. De bor i grannhuset.
 
Vi blir såå bortskämda!! {VARNING FÖR SKRYT}
*Värme som i den varmaste lägenheten! <3 Behöver varken elda, eller hålla på med pellets, eller betala någon dyr el-räkning, eller någonting! Alltid minst 22 grader! Underbart! <3
*Vi fick välja tapeter i alla rum! Prisklass hade ingen betydelse! Dem tapetserade åt oss innan vi flyttade in!
*Nyaste modellerna på både spis & ugn, diskmaskin {XXL}, kyl & frys {enorma} osv.
- När man ska koka vatten till pasta tex, går det på endast några sekunder!! Och lyfter du på den varma kastrullen - kan du ta på plattan på direkten - utan att bränna dig!! {den nya barnsäkerheten}.
- Diskmaskinen är enorm, får plats med 4 stekpannor på varje våning! Sen är den så lyxig, att den själv känner av vad det är för material jag har satt in, också anpassar den själv grader osv, beroende på materialet!
*Köket är inte ens en månad gammalt!   - glänser -
*Jag har badkar! <3
*Vi har 2 våningar! <3
Osv.
 
Bilder kommer att dyka upp allt eftersom vi får i ordning! :D
Ska ju skriva dagbok {blogga} varje dag nu ;) Hoppas ni följer med oss! <3
 
Bilden är lånad från google, alltså inte våran gård.
Carro
2013-11-09 @ 04:02:17

Äntligen tillbaka :) <3 vill se bilder av huset också!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0