MVC, Träffa Carro & Clara, Second hand i stan med älsklingen (Torsdag 2/5)!

Dagens facelook.
 
 
Somnade 00:00 igår.. Vaknade 05:00 pga att jag var kissnödig.. Dags för kiss-prov igen, så gjorde ett sådant och gick sedan och la mig igen. Hann däremot inte somna om, då jag skulle upp 6, för att följa med in till stan.. MVC-möte idag 15:00, och för att älsklingen ska slippa ta ledigt ännu mer än behövligt {för att sitta o åka och hämta mig, och sedan åka in till stan IGEN {skulle ta lite mer än en halvtimma extra}}, så tar jag med bilen hem igen på morgonen, och åker o hämtar upp honom på jobbet sen, en kvart innan mötet böjar!
 
Hemma igen vid 07:10 ;) Då blev det frukost + göra klart inlägget {samarbetet jag hade med ett företag :) }.
 
Klädde på mig:
 
Jättelångt korall-färgat fodral linne med spets nedtill.
Svart grovstickad tröja med luva.
Svarta tights.
 
 
Beige kort kappa.
Blommiga tygskor.
 
 
Sminkade mig och fixade håret.
Fick bli en tidig middag idag.. Eftersom jag inte kommer att vara hemma igen förens ikväll, och då står jag mig inte på endast macka! Så gjorde nudlar, och rörde ihop med kokt broccoli.
 
Sen blev det att åka o hämta upp älsklingen på jobb, och vidare till MVC som sagt. Mötet gick bra. Allting såg bra ut denna gång som tur var! :D
 
Blev klara på 15 minuter(!), så vi åkte faktiskt till second hand efteråt! :D <3 Först till min favoritbutik,
där detta fick följa med oss hem:
 
En jättesöt mellanstor {alltså lagom} bad-handduk till liten :) 
Funderar på om det ska bli en till sköt-bädden.. Skulle bli riktigt sött <3
 
 
Ni vet såhär typ:
 
{Bilden är fram-googlad}.
 
 
Ett litet lakan till barnvagnen.
 
Och sedan kollade vi även in den "nya" secondhand-butiken :) Men tyvärr var det inget att ha, så den kommer vi nog inte att besöka någon mer gång :/
 
Efter dee, skulle älsklingen jobba lite på sitt andra jobb! I ca 2,5 timma, så vart ingen ide´ att jag åkte hem emellan! Då messade jag Carro och frågade om jag kunde komma och hälsa på henne o Clara en stund, och dem var hemma och själva, så det gick bra! :D <3
 
Men först åkte jag o älsklingen en snabbis till ICA Supermarket, för att köpa fika, då det var länge sedan vi åt! Blev en banan och en risifrutti XL, hehe. Passade även på att köpa mjölk & bröd..
 
Hemma hos Carro, blev det att fika det jag hade med mig, och sedan tog vi en promenad till Willys! :) <3 Kom inte ihåg någonting som stod på köplistan {som jag självklart hade hemma ;p }, så blev endast en deodorant inhandlat, haha.
 
 
Är inne på min sista deo nu, och när den är slut vill jag gärna ha en på lager, så man slipper gå utan ;p Timat nog hade Willys kampanj på LDB:s produkter denna vecka, så köpte en jättegod som luktar godis typ, för endast 10kr! :)
 
Vart en riktigt mysig stund hos Carro, med massa prat och en sköön promenad i vår-vädret! <3 Strax innan 19:00(?) hämtade älsklingen upp mig igen, och vi for hemåt. Där väntades kvällsmat, som vi åt tillsammans i soffan <3 Vid 21:30 satte jag igång en diskmaskin, tog bort sminket och fixade mig för kvällen. Sängen redan 23:00, då det blir upp o hoppa 06:00 imorgonbitti igen! Hörs då! :)

 
Igår {onsdag 1/5} gjorde jag vår-fint på köksbordet :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0