Skövde med Carro / Tandvärk (29/5)!

Upp 9:30. Klädde på mig och satte igång en tvättmaskin på direkten.
Åt frukost & drack morgon-kaffet.
Satte igång en diskmaskin, hängde upp första maskinen med tvätt på tork, och satte igång ännu en tvättmaskin! :)
 
Carro frågade om jag ville hänga med henne till Skövde.. <3 Så fick bli en snabb och tidig middag för mig idag! - Nudlar & broccoli.
 
Vid 15:30 kom Carro och hämtade upp mig, så åkte vi :) Blev en välbehövlig och underbar dag med den bästa! <3 Massa prat, skratt och må bra-tid! :)
Var bland annat på babyproffsen, och då kunde jag äntligen hämta ut min Gratis Baby box! :) <3
 
Detta var vad som gömde sig i mitt paket:
 
Tunn bok "häfte": Upptäck hemligheterna bakom en underbar graviditet.
Liten lila handduk {spy-handduk typ}.
Några blöjor {4st om jag inte missminner mig} från pampers.
3st mat-skedar i olika färger.
2st små schampo-flaskor {en för normalt hår & en för torr hårbotten}, från head and shoulders.
Ett paket trosskydd, från Always.
Ett litet paket med våtservetter {12-pack}, från pampers.
Tidning: Vi föräldrar, vänta barn!
 
 
Sen kikade vi mest runt på Elins esplanad {gina tricot, h&m, lindex, kicks, skopunkten osv}, innan vi avslutade med Maxi :) Och jag hittade äntligen {letat som en tok} en liten solhatt till bebis, i storlek nyfödd, då h*n kommer mitt i sommaren! <3 Endast 39,90:- fick jag ge, så det klagar jag inte på! :)
 
 
Blev lite välbehövlig mathandling inne på Maxi, då vi ändå var i en mataffär.
Också hade dem kampanj på blöjor.. Kände att jag kanske var dum om jag inte passade på.. Då det är något som verkligen kommer gå åt sen ;) Sen så tror jag inte att vi har det märket i stan {och om vi har det, så finns ej dem "små" storlekarna(?)}. + att dem är mycket dyrare där! 
Så blev att jag köpte ett stort paket {56-pack} i storlek 4-9kg {den minsta efter nyfödd, då många faktiskt väger 4 kilo direkt när dem kommit till världen}! Och skulle dem vara förstora sen när nyfödd-storleken är slut {3-6 kilo}, ja, då är det ju bara att vänta lite, tills dem passar ;) Gav i alla fall 49,90kr, så är väl egentligen inte så mycket att grubbla över
 
19:30 och vi vart vrål-hungriga! Delade på en familjemeny med korv {4st korvar för 30kr = 2st korvar var för 15kr} ;) Sen delade vi på ett paket festis {3-pack}, som vi köpte inne på Maxi {4kr var}. Billigt, mättande och gott!^^
 
Dock har jag en tandvärk från hell! Det är min högra översta visdomstand som håller på och växer.. Har inte haft några större problem med dem andra 3 så {förutom nr 3, då jag blev lite svullen och öm}, men denna.. FY! Är öm på hela utsidan av kinden, svullen till max, sårigt tandkött, vaknar till och med på natten av att det gör så ont, kan inte gapa så jag ens får in en tandborste i truten(!) {korven tex fick jag typ pressa ihop, ta små små tuggor + att det är jätteObehagligt att äta, så man kan ju knappast njuta ;p}. Ja Usch, värker hela tiden!! :( 
 
Hemma igen vid 20:30. Då blev det väl typ att packa upp maten, prata lite med älsklingen, så ringde mamma och prata lite, åt lite snabb kvällsmat och sedan sängen vid tolv..
 
Tack för en välbehövlig och underbar dag honey! <3 Love you!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0