Utbildning/föreläsning för blivande föräldrar på förlossningen (Torsdag 30/5)!

Bilden är lånad av http://vgregion.se.
 
Upp, så slog jag in reklamen {paket/jobb} och gick ut med det till skjulet med en gång.
Åt frukost + bloggade medans.
Tog tag i o ringde laboratoriet igen! Såå skönt att ha det gjort nu! <3 
Fick bli en tidig, snabb och lätt-äten {pga tandvärken/visdomstanden} middag för min del även idag!.. Då vi skulle bort så fort älsklingen slutat! - Kantarell & champinjon-soppa + en varm macka med smält ost till det.
 
Hoppade i kläderna inför kvällen + fräschade till mig lite..
Gjorde varma mackor i smörgåsjärn till älsklingen {som han lätt kunde äta i bilen} med smält ost & kassler emellan <3
Vid 16:30 kom han hem, och vart det bara att åka mot förlossnings-undervisningen i Skövde på direkten!
17:30 började det, och vi kom fram 17:40.. Men blev varken "sena" eller sist som tur var.. Dock var det sjuuukt mycket folk! Alltså en hel stoor sal- proppfull, och sedan var dörrarna öppna, så stod det massvis utav folk där utanför och lyssnade också! Haha. Sjukt! Vi kanske satt lite obekvämt {snett, på halva rumpan, i ett rum utanför undervisningssalen, med massa andra människor och kikade in genom dörr-gluggen}.. Men vi såg och hörde i alla fall, och det är jag glad över(!), för det vart dem som tyvärr inte fick möjligheten till att göra detta {alla dem som kom efter oss typ}! 
Själva undervisningen var bra tyckte jag! Den pågick i nästan 2 timmar {utan paus}, men det gick så fort, att du inte ens tänkte på den obekväma ställningen du satt i!
 
Väl hemma hos oss igen vid 20:00. KAOS! Men slutligen fick vi ordning på allt, och kunde hoppa i säng {jag vid 00:30} trött och belåten..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0