Föräldragruppen + Frisören (Fredag 17/5)!

Blev till att pallra sig upp tidigt imorse, för att följa med älsklingen till stan 06:00. Ska ju till föräldragruppen senare, så då måste jag ha bilen! Väl hemma igen blev det frukost + blogga medans {kladd- gårdagen}. Vart så trött, eftersom det blev ganska sent igår och endast 5,5 timmars sömn. Såå satt lite extra vid datan
Uppdaterade om graviditetsvecka 30, och började sedan på inlägget då vi shoppade i Ullared..
Sminkade mig, fixade håret,
 
Dagens outfit:
 
 Lila tischa {fluffig upptill, fodral nedtill}.
Halsband- flera kedjor i ett.
Svarta tights.
Svart luvtröja med dragkedja över.
 
 
fikade {fortsattemed Ullareds-inlägget}, och begav mig senare mot stan för att hämta upp älsklingen.
 
Direkt efter föräldragruppen 14:00-16:00, vart det dags för frisören {älsklingens tur}! Tvungen att ha mat emellan kände jag, så fick bli att köpa med sig Sibylla och äta i bilen.
Handling på Lidl innan hemfärd sen runt 18:30!
 
Helt slut kom vi hem, och då fick det bli cola, chips + dipp och Sune i Grekland! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0