Julmarknad i Sandhem (Lördag 16/11)!

Jag & en räv! ;)

 
En helt vanlig lördag, och jag blir väckt - efter en sovmorgon, med frukost på sängen!! <3
Alltså ni hör ju - vilken man jag har! ;) <3
Te´, nybakat bröd + bakelse!
Vilken underbar start på dagen! <3 :)
 

 
Idag hade vi planerat in julmarknad i Sandhem med mina föräldrar :)
 
Bilder från dagen:
 
 
Julmarknaden inomhus.
 
 
Milo hälsar på tomten! ^^ <3
{fejk-tomte}.
 
 
En snöig dag i stallet ;)
{fejk-häst, haha}.
 
 
Inne på Sägnernas museum :)
{Museet visar vad våra förfäder trodde på. Vättar, troll, jättar, gårdstomten, älvor m.m.}.
 
 
 
Syster kollar in jättarna ^^
 
 
Blev en liten smygbild på mina 2 prinsar också ^^ <3
 
 
Julmarknad utomhus.
 
 
I ett stånd stod en man och grillade vildsvin. Vart ju bara tvungen att prov-smaka! Blev en "burgare" med vildsvinskött, bröd, sallad & dressing :) Dock vart det inget för mig, tyckte köttet var lite för segt för min smak :p
Cp-bild - där jag låtsas kränker min burgare, hehe}.
 
 
 
Värmer händerna <3 Elden syntes knappt på bilden, så målade dit lite extra, haha.
 
 
Syrran ^^
 
 
Avslutar med ett Oförberett familje-foto inne på restaurangen, hehe.
{Felicia som tagit kortet}.

Senare samma kväll - pappa & Milo myser i soffan^^ <3
{Milo ligger och suger på sin bit-ring, hehe}.
4 månader & 1 vecka gammal.
Mamma igen
2013-12-21 @ 01:31:04

Hej mer sånt här men det går för långsamt mellan bloggarna. Skärpning. Vill ha flera stycken varje kväll och läsa. Kram

FlizanLizan
2013-12-21 @ 22:48:21
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

Charlie CS - Kulturtant som Cramas
2014-01-22 @ 23:26:42
URL: http://kulturcramar.wordpress.com

Nämen, där var jag på en av dina bilder! Hittade hit via Adaras idag. Kollar lite snabbt igenom, ser att du bor i Borås någonstans (min hemstad) och sen har du varit i Sandhem och där står någon i en svart/grå tröja och tittar på tomtar!
Coolt!

Ha det fint!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0