Badtime! (16/7 vs 15/10)!

Hittade ett kort på när vi badar Milo för första gången! ^^ Titta så liten han var! ^^
 
Första gången vi badar Milo. 16 juli. Alltså 9 dagar gammal. 
 

 
Och här kommer lite kort som jag inte visat ännu, på pappa & Milo, när vi badar honom den 15 okt! Alltså 14 veckor & 2 dagar gammal (lite mer än 3 månader).
 
- Vill du bada Milo? :)
Pappa förbereder honom för bad!
 
 
Finaste ungen i världen! 
Precis innan badet.

 
Som han växer! Från 1:a bilden - till denna, på bara 3 månader! ;) <3
 
 
Pappa skvätter vatten.
 
 
Tittar på pappa och ögonen riktigt glittrar! ^^
Som jag älskar dig! <3
 
 
 
Far & son! <3
 
sophie coper
2013-12-14 @ 00:33:24
URL: http://sophiecoper.blogg.se/

Hejsan!
Jag har just nu en julkalender i min blogg och i dagens lucka kan du vinna ett tandblekningskit. Det är snabbt och enkelt att delta, endast ett få sekunder!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0