Tandläkaren / Second hand i stan / Besök hos mamma (Måndag 12/8)!

Ny vecka med nya tag, och tandläkaren står på schemat!
Älsklingens sista semester-vecka, så passade perfekt med tandläkartid just nu, då han kunde passa Milo medans :)
11:20 hade jag tid. Innan det blev det till att välja kläder {vit grovstickad kofta med brunt mönster, vitt jättelångt fodral-linne under, svarta tights, sneakers med guld-detaljer}, fixa sig, äta frukost, fixa tänderna, amma osv.
 
Dagens outfit Milo:
 
{Jag ökade skärpan på byxorna, då dem hamnade i skuggan, därav ser bilden redigerad ut}.
Blå hängslebyxor med motor-fordon på + hund-tossor.
Dregglis: I <3 MUM
 
 
Gick jättebra hos tandläkaren. Har aldrig haft något hål, och hade inte nu heller :) Var välkommen tillbaka om 1,5 år.
Efter tandläkarbesöket åkte vi till second hand i stan Mycket second hand just nu, hihi, men det är för att det har varit stängt hela sommaren typ, och nu börjar dem öppna igen! <3
Hittade faktiskt en hel del :D Så
 
Detta var vad som fick följa med hem:
 
En långärmad Bamse-tröja till Milo {blev jättedålig på bild, men ser helt ny ut och är jättefin i verkligheten}.
 
 
Älskar mönstret! <3 T-shirt till Milo.
 
 
Svarta låga uggs <3 20kr.
 
 
Hello Kitty påslakan! :D 20kr. {Bilden är lånad från google}.
 
 
Blått fint påslakan till Milo {Mycket finare i verkligheten}! 15kr.
 
 
Milo hade ganska ont om örngott.. Hittade detta :) 5kr.
 
 
Och ett med Barbapapa! :D 5kr.
 
 
Världens finaste fleece-filt! <3 10kr!
 
 
 
Bok {Herkules} till Milo :) Älskar dessa Disney-böcker {har Aladdin också, men den har nog Felicia nu}, då det är så otroligt fina bilder i dem! <3 Perfekt god natt bok då han blir lite äldre :) 5kr.
 
 
Ett sött "skrivbordsunderlägg" med Ior. Det är jättestort, så jag tänker plocka fram det, och ha som underlägg då det är dags för Milo att lära sig o måla {lär ju komma endel även utanför pappret} ;) 5kr.
 
 
Efter shoppingen ville mamma att vi skulle komma och hälsa på. Då passade älsklingen på att åka och jobba en stund, så blev bara jag och Milo. Bjöds på både middag och fika :) Makaroner & brunsås med grönsaker {broccoli, vitkål, morötter}, tunnbröd med massa gott pålägg.
 
Var där i kanske 2 timmar, sen kom älsklingen tillbaks. Han blev också bjuden på fika, men då hade han varit och käkat hamburgare med pommes nere på Grillen, så han orkade inget :p
 
Stolt moster! ^^ <3
{Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén - mobilkamera}.
 
 
Stolt mormor! ^^ <3
 
 
Stolt mamma! ^^ <3
 
 
Kärleksungen^^ <3
 

 
Milo i sin nya sackosäck :)
Just nu har vi den i soffan.. Perfekt att lägga ner honom i då det är dags att sova middag. Formar sig sådär skönt efter kroppen :) <3
Mamma
2013-08-23 @ 19:18:44

Hej igen!!! Det var många stolta till en söt unge. Va STOLT. Fast du fick ont efteråt. Det var värt mödan när det blev så söt unge efteråt. Eller? Kramisar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0