Sommarland med älsklingen, Milo, mamma, pappa & Felicia (Lördag 3/8)!

Idag åkte vi till Sommarland :)
Vart jättevarmt och skönt. Badade {dock inte jag, då jag fortfarande inte läkt}, och grillade till middag :) Blev tjock korv + potatissalladen som blev över från igår för min & älsklingens del {mamma, pappa & Felicia köpte våfflor}.
Sedan kom ovädret smygandes.. Blev helt svart på himlen, och sedan började det ösa ner + åska och blixtra som aldrig förr!
 
 
Oväder på Skara Sommarland.
 
 
 
Tranan + vattnet nedanför.
 
 
På parkeringen!

 
Kom en hel del regn!
 
 
Jag och syster i vattenmassan på parkeringen :p
De ljusblå flippfloppen köpte mamma till mig när hon var i Dubai :) <3
Rosa tyg-shorts + svart spagetti-linne till detta. 
 
 
Åkte hem när ovädret kom. Väl hemma hade dock åskan redan tagit vårat internet :( Så jag & älsklingen satte igång en film på kvällen istället <3
 
Blev denhär.
 
 
När älsklingen jobbar, är det jag som har "nattpasset". Här har liten äntligen somnat efter matningen!
Suddigt kort {mobilkamera}, men har ett grått nattlinne med små hundar på mig.
Liten har sin "pyjamas". En kortärmad vit body, som passar perfekt som pyjamas när "heldress" blir för varmt. Skön, utan knappar vid halsen/axlarna. Handduk under som används vid rapning {ifall "olyckan" skulle vara framme}.
Mamma
2013-08-08 @ 07:18:07

Hej igen. Tryckfel igen!!!! Flip floppyn köpte ja i Dubai. Kram. Söta kort. Nu till jobbet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0