Second hand + City Gross i Skara med älsklingen & Milo (Fredag 9/8)!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
 
 
Idag börjar jag med penicillin. Ska ta 3 tabletter dagligen i en vecka. Fick dessa utskrivna då jag var på gyn-akuten för någon vecka sedan. Antagligen är mitt sår efter klippet från förlossningen infekterat.
 
När jag vaknade idag, kände jag, att jag inte skulle palla att bara gå hemma och ha ont. Så jag och älsklingen bestämde oss för att åka till Skara {City Gross} och handla godis och annat gott till helgen. Sedan även ta en sväng på second hand! :D Någon som frågade efter öppettider, så här kommer dem :)

Öppettider:
Måndag - Fredag 9-18.
Lördag 10-13.
Lördagsstängt juni, juli, augusti.

 
Detta var vad som fick följa med mig hem:
 
Panelgardiner i detta mönster. Tänker mig dessa i nya köket. 10kr.
 
 
Panelgardiner i detta mönster till nya barnrummet. 10kr.
{Ja, vi ska flytta, IGEN ;) Men mer om detta längre fram. Kan ju säga att det är ett större hus på landet i alla fall :) }.
 
 
Gröna påslakanset till dubbelsängen. {Mycket finare i verkligheten}. 50kr för båda sätten.  
 
Basic mjukisbyxor till Milo. Lite större storlek på båda. 10kr/st.
 
 
Kollade in båda Second hand-butikerna :) Sedan på City Gross köpte vi var sin ost&skink-fralla i förbutiken till fika :9 Körde in på en skogsstig på vägen hem, för att amma Milo.
 
Innan vi åkte hem till oss, åkte vi förbi svärföräldrarna en sväng också. Älsklingen skulle hämta lite saker. Vart där en liten stund, innan vi åkte hemåt för att laga mat. Hade tagit fram kyckling på tining innan vi åkte, så till middag blev det kyckling, woking-sås från Santa maria {burk} smak: kokos med bambuskott & grönsaker + ris till detta.
 
Myste med chips och dipp efter :9
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0