Frisören / Fredagskväll med Carro & Clara (Fredag 16/8)!

 
Åh vilken bra dag detta har varit! :D <3
"Började" med att jag, Milo, mamma, pappa & Felicia åkte till frisören klockan 14:45.
Eller ah, innan det var älsklingen faktiskt hemma :) <3 Han passade Milo medans jag gjorde iordning mig
 
Dagens outfit:
 
Neonrosa grovstickad tröja {NY} {köpt på Ullared när vi var där i juli}.
Grå/svarta tighta jeansleggins.
Svart jättelångt fodral-linne under.
Rosa/svarta platåskor med resår-knäppning {NYA}.
 
 
och sedan åkte vi och delade på en pizza {kycklingrulle} innan jag åkte vidare. Mums!
 
Hos frissan blev det toppning för min del. Plus lite uppklippning här och var. Och nästa vecka ska jag och Lollo fixa utväxterna! Skönt! :) <3
 
Medans dem "vuxna" drack kaffe ;) haha, tog jag, Milo och Felicia lite kort :)
 
 
 
 
 
Efter frissan ville jag köpa godis till helgen. {Älsklingen hade redan slutat jobbet och åkt hem}, så då frågade jag päronen snällt om vi kunde köpa godis istället 
Blev ÖB, haha. Men hittade faktiskt riktigt gott godis där! :) Sen behövde mamma smör och vaniljsås, så då blev det även ett stopp på Lidl {närmast}, innan vi åkte hem till dem.
 
Där bjöds det på lite fika och sedan hann jag även med lite fredagsmys {ostbågar, chips & dipp} :D innan jag for vidare, yammi! <3
Älsklingen ville iväg på filmkväll med grabbarna ikväll, så då ringde jag Carro och frågade om hon ville ses, vilket hon ville :D <3
 
Mamma ville gärna passa Milo, så hon fick vara barnvakt åt honom mellan 19:30-22:00 :) Lämnade välling osv ifall han skulle bli hungrig.
Pappa som skjutsade mig till Carro & Clara {Felicia följde med som sällskap i bilen} :)
 
Carro hade fått en massa bebiskläder {både för pojke & flicka} innan hon visste att hon väntade en flicka.. + att hon hade en massa kläder som var försmå för Clara.. Så Milo fick massvis av kläder + lite andra saker {nappflaskor m.m.} + att jag fick en påse med mammaKläder :D :D :D
Kunde inte ta kort på allt, men det kommer att dyka upp här på bloggen allt eftersom! :) <3
 
 

 
Inlägg:
Milo & Clara (Tisdag 30 juli):
 

Det finaste vi har! <3 :)
{håller varandra i handen^^ }.
 
 
Clara: 4 månader & 1 dag.
Milo: 3 veckor & 0 dagar.
Carro
2013-08-26 @ 09:00:23

Ja, de är verkligen de bästa vi har! Mysisarna<3 :) väldigt fina bilder på dig, Milo och Felicia!! <3
Glad att jag har dig i mitt liv<3

Mamma
2013-08-27 @ 18:22:14

Hej igen plutten!!! Blev inte så glad för päronen men man får väl vänja sig. Hihi. Vill gärna ha kortkollage igen när ja fyller år 50;( som du vet. Då vill ja ha alla korten + mer på alla mina gullungar plus de korten du hade tagit hos frissan. De var ju SÅ fina. Kram på dig från mig. Ett päron gissa vem? Hm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0