Shopping i Skövde med älsklingen! (Tisdag) 25/9!

Jag idag.
 
 
Tisdag, och ännu en dag kom jag upp 6:30 :) Sminkade mig och åt frukost + deltog i en tävling medans. Martina ringde, så satt o pratade med henne en stund! :) <3  
 
Klädde på mig:
 
Plommon-färgad lång stickad kofta.
Grått hängande linne.
Svarta tights.
Grå högklackade mellanhöga mocka-stövlar.
Svart liten axelremsväska {ny, fått av mamma}.
 
 
Ut med hunden, fikade + bloggade medans. Satte igång en tvättmaskin, skar upp mat till Kajsa, och gick en rejäl långpromenad med hunden, innan älsklingen kom hem och vi begav oss mot Skövde!:D <3 Började med att åka till Dollarstore:) och därifrån fick bland annat detta följa med mig hem:
 
2st vita hissgardiner {till huset}!:D
& en ljusblå löpare.
 
 
Blomkruka- Home! <3
 
 
Ett rosa iphoneskal! <3 {För ja, jag ska också äntligen bli iphone-ägare}! :D <3
En grön matlåda {vi passar alltid på att köpa en ny när dem väl är billiga}^^
 
 
Sist men inte minst åkte vi till Maxi för att storhandla mat! :) Blev även korv till middag där, mums! Hemma igen strax innan 21 och då gick jag ut med hunden för natten + prata med mamma i teleonen tills klockan nästan var 22. Vek in all torr nytvättad tvätt och hängde upp den nya blöta på tork. Hängde tillbaka dagens kläder o sminkade av mig innan det blev lite kvällsfika + bloggning medans. Underbar och mysig tisdag med älsklingen blev det! :) <3 Hoppas eran tisdag var lika bra! Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0