Säsongskort på Sommarland, Check :D (Tisdag)!



Hej Tisdag! :)

Inte kunnat sova i natt pga brännan som fortfarande gör så sjukt ont! Aj aj aj.. Men somnade till framåt morgonkvisten iallafall, så fick det bli en sovorgon till 10, så jag fick sova ut ändå! Älsklingen var hemma idag då han inte mådde bra<3 Första gången typ, fick verkligen tjata på han att stanna hemma & vila upp sig! Och det var nog verkligen precis vad han behövde, för nu verkar han redan må bättre!<3 Åt iallafall frukost o bloggade medans :)

Klädde på mig:


Rosa spagetti-linne under.
Vit luvtröja med dragkedja halvt uppknäppt över.
Grå mjukisbyxor uppgragna till pirat.



Osminkad.



Svarta loafers.


Carro kom hit vid 12, så gick vi en snabbis med Lucifer o åkte sedan vidare till P:as & ÖB hon hade bil. Hämtade Ängla o åkte sist men inte minst till Turistbyrån för att köpa säsongskort till Sommarland! :D <3


En till mig & en till älsklingen<3 1400 riksdaler gick dem på! Ett riktigt kap, då dem efter 1 juni kostar 900kr styck tror jag! ;D Så nu går vi in gratis på Sommarland heeela sommaren! :D :D :D <3 <3 <3


Väl hemma igen åt jag mat tillsammans med älsklingen :) Vi värmde på det jag lagade igårkväll ;)
Efter maten tänkte jag vila magen en liten stund, men fastnade istället här ett bra tag, då jag kikade på hus och drömde mig bort!
Åh vad jag vill flytta till landet NU NU NU...!!! Gah :(
Men istället ska vi på en lägenhetsvisning på torsdag kl 16:30 :/
Jaja..
Ut på långpromenad med hunden, fikade + bloggade medans.
Diskade en omgång, lagade mat som älsklingen kunde ta med till jobbet dagen efter (bacon & spagetti).
Ut med hunden för natten vid 22:00 + tog med sopor ut. Duschade och sedan blev det lite kvällsfika innan sängen 00:30. En helt ok tisdag tillslut :) Hoppas detsamma! Puss

Malva
2012-05-30 @ 20:29:35
URL: http://mkdn.blogg.se/

- Tack! :)

Visst. Säg till när du följer mig, så följer jag dig! :D

Martina - mamma till Novalee
2012-05-30 @ 22:26:04
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Hehe förstår va du menar :P Nä men min ena kusin på mammas sida är ju så sjukt allergisk mot pälsdjur så Ella får inte följa med hem till mormor (om hon inte sitter i bilen eller är bunden utanför) och hur schysst är det på en skala 1-10 spec på vintern NEJ TACK!! Iaf så får hon inte komma in hos någon från min familj så det blir ju inte direkt att man åker upp så jätte ofta å gör vi det så är det oftast Jonas som stannar hemma med henne för att vi ska slippa att lämna bort henne till grannarna :/



Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0