Onsdag!

MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3



MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3 MINNEN <3
Bjuder på 2 kort från sist jag & älsklingen var i Stockholm :) Hoppas hoppas hoppas på att det blir en semester dit i sommar igen! <3


Onsdag:

Kunde inte sova i natt heller för dendär jädrans brännan :'( Somna till framåt morgonkvisten igen och sov ända till 10:30, suck! Då blev det iallafall frukost + bloggning medans. Passade även på att måla naglarna, då jag ändå satt en stund med kaffet, hihi.

Klädde på mig:


Ljusgrön/vit-randigt linne.
Svarta leggins med spets nedtill.
Vit kort luvtröja med dragkedja över utomhus.
Svarta skinn-tofflor.



Skorna.


Ut med hunden, sen hängde jag tillbaka alla jackor i min "walk in closet" {hela klädhängaren i hallen var full igen} + alla skor som stod där. Passade även på att städa lite i hallen, packa upp väskor o dylikt {förutom på mitt sminkbord, för där är det verkligen kaos just nu, hehe}. Dags för fika, bloggade medans. Låter som jag bara äter hela tiden, haha, men är faktiskt bara: frukost, fika mitt på dagen, middag lite senare & sedan kvällsmat på kvällen, hehe. Jaja.

Dammsög sedan rent på balkongen och la ut en nytvättad matta där :) {Ska ut flera, så hela golvet täcks! Men dem måste tvättas upp först, så dammsög av dem & slängde in dem i badrummet (dem låg bara utslängda på balkongen innan!!)}. Ska tvätta upp dem andra mattorna snarast, men nu kan man iallafall gå där ute! :) Har mycket kvar som ska fixas där {möbler ska göras fräscha, krukor & blommor ska göras iordning osv}, så kort kommer när allt är klart! :)
 
Dammsög + torkade golvet i vardagsrummet, vattnade alla blommor, o sen slängde jag in en ungsform med koldolmar i ugnen, medans jag dammsög + torkade golven i matsalen & hall nr 2 :)
Dags för långpromenad med hunden.. Väl hemma igen packade jag upp all ny shopping från Skövde-trippen<3 Har tvättat 2 maskiner tvätt under denna tid/dag också, hehe.
Dags för middag. Värmde på spagettin från igår + stekte lite fiskpinnar till {& självklart remouladsås till detta, hihi} mums.

Vid 22:10 kom älsklingen hem {från jobb nr 1 (snickare), jobb nr 2 (bygger husbilar) & garaget (gör iordning sin bil) ;p }. Han gick & la sig direkt typ, o jag ställde mig o skalade potatis + gjorde brunsås till morgondagens middag + matlåda, hehe. Klar vid 00:00 & då blev det en snabb kvällsfika + kika dem absoluta favvo-bloggarna medans {för fler hann jag inte} innan det blev sängen 01:15.
En riktigt bra & effektiv onsdag tycker jag allt! :) Hoppas eran var lika bra! Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0