Shopping i Skövde med Älsklingen (Måndag)!




Imorse väckte inte älsklingen mig helt (sa bara -nu går jag. , typ). Vilket resulterade i att jag fick mig en sovmorgon till 9:30 Gjorde iordning frukost o bloggade samtidigt.

Klädde på mig:


Lila tisha där ena axeln är bar.
Vita mjukisbyxor, dragit upp till pirat.
Svarta skinn-sandaler. {mammas gamla}



Ut med hunden, fikade + svarade på kommentarer medans. Skar upp mat till Kajsa och gjorde iordning lite fika till älsklingen, så åkte jag o hämtade han på jobbet. Vi skulle nämligen till Skövde direkt efter för att köpa nytt lås + bromsklossar(?) till bilen. När vi ändå var där fick jag också gå i några affärer :D Valde först Lidl, eftersom jag ändå var tvungen att ha lite grejjer där.. Även detta fick följa med hem:


After sun är verkligen jättebra att köpa där. Enorm flaska som räcker hur länge som helst för endast 39.90kr.
Pads (mina var snart slut).
Duschkrämen köpte jag dock På
Willys. Perfekt att göra sig ren med en tidig morgon, då doften ger sinnena energi {så man vaknar till liv} ;D



Sen kollade vi in den nyöppnade {I Skövde} norrländska kedjan DOLLAR STORE. Helt klart en ny favorit-butik! :D

Typ som Ullared (fast mindre), och utan kläder.


Detta köpte jag:


*Sköljmedel som luktar underbart.
*Duschkräm.
När jag känner mig riktigt ofräsch/svettig osv, tvålar jag alltid in mig med en fräsh duschkräm, som tex Aloe Vera och dylikt. Just nu har jag Barnängens Aloe Vera, men då den snart är slut, fick det bli 2st från Dove denhär gången istället, dofterna är Aloe Vera och nektarin :)
*2 st volym-sprayar, som man även kan spraya i torrt hår! :) Perfekt när håret är platt men ej time for dusch för tillfället!
*2 dipper till chips (I matbutiken får man betala ca 9kr styck!).


Sist men inte minst valde jag Sko Kanonen, eftersom hela kedjan konkursat = REA! ;D Hittade dock "bara" dessa:


Blommiga tygskor med högt skaft <3
*Finns ju inget finare än blommigt på sommaren. *Svart passar till allt. *Tunna & sköna att gå långt i.



Innan hemfärd blev det en Frisco(?)burgare junior + en liten pommes till middag i bilen för min del.
Väl hemma blev det ut med hunden på långpromenad. Hemma igen vid 20:00 och då blev det till att ställa sig o diska en omgång + laga mat som älsklingen kunde ta med sig till jobbet dagen efter. Fick bli klippt bacon, champinjoner, på med en matlagningsgrädde + mjölk för sås, också häller man den över pastan, klart! ;)

Hjälpte älsklingen med att skicka över några bilder på bmw:n till en kille (den är till salu) från min mejl, då hans krångla <3 , ränsade kattbaljan o sedan blev det en liten snabb kvällsfika innan sängen 00:15.
En riktigt bra måndag! :) Hoppas eran vecka också började kanon! Puss
esther
2012-05-30 @ 15:52:48
URL: http://zuccini.blogg.se/

sv: visst, säg till när du lagt till mej så lägger jag till dej;)

Martina - mamma till Novalee
2012-05-30 @ 16:44:03
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Det tkr ja verkligen du ska göra :) Kanske ta en fika inne i stan eller nåt sånt där eller komma hit å som sagt låta vovvarna leka eller nåt? Ella är ju inte välkommen uppe i Falköping så hon hänger i stort sett aldrig med dit. Ja sen tål Ella buffar och knuffar så länge det är hon som får bestämma typ hon är lite dominant :/

Malva
2012-05-30 @ 18:29:19
URL: http://mkdn.blogg.se/

Fina bilder! :=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0