Shopping med Carro (Onsdag)!



God morgon! :)

Kul att vakna upp o upptäcka att våren är som bortblåst, o snön är tillbaka igen!
Jaja, gårdagen (onsdag) då:

Sov alldeles för länge (för att jag var uppe alldeles för sent ;p ), så vakna 11. Då vart det bara att hoppa in i duschen o göra sig fräsch. Dags för frukost efteråt. Men klockan var då nästan 12, o då kommer ju älsklingen hem på lunch.. Så ställde mig o gjorde pannkakor istället! :) Gott till både frukost o lunch, så det passa ju perfekt(!), mums.
Sen vart klockan helt plötsligt redan ett!Och då skulle jag möta upp Carro, så hann ju varken fixa mig eller välja kläder :mad: Hatar när det blir så!
Jaja, bara att bege sig iväg! Som jag skrev igår skulle vi till min favvo-affär idag! :D Så jag o Lucifer mötte upp henne o sen tog vi en mysig promenad dit :) <3



Detta var vad jag hittade och som fick följa med mig hem:


En såndär svart "glansig" dun-jacka som har varit så populära ;p NU vart det min tur att få bli ägare till en sådan :)



En svart jättestor skinn-väska med både axelrem & handtag.
Perfekt att packa i när man ska sova över hos en vän, åka på semester, gymma eller dylikt :)



En svart klänning (fluffig upptill/tight nedtill), plus ett stort hål i ryggen :)




Vit tunn långärmad Ed Hardy tröja :)
(Ed Hardy är mitt favvo-märke)!<3


Har även en keps från Ed Hardy sedan tidigare:





Blev riktigt, riktigt nöjd över shoppingen! :thumbup: Så tack vare sakerna från Malta och shoppingen igår o idag, står jag mig nu ett tag! ;)
Gick även o handlade mat innan vi begav oss hemåt. Väl hemma diskade jag en omgång, fikade + bloggade, o sen blev det tyvär inte så mycket mer denna dag. Big Brother på kvällen givetvis, ränsade kattbaljan o läste lite bloggar innan sängen 01.30! Svårt att gå o lägga sig när dygnet är alldeles för kort! :mad: Puss Zandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0