Test / Lista!



ModeTestet!


Beskriv din stil med 3 ord:

1). Personlig {alltså jag klär mig efter vad JAG tycker är snyggt, inte efter vad som är modernt!}.
2). "Färgglad" {eller ah, jag HATAR att gå helt svart/vit -klädd, trivs bättre i färg & mönster, utan att överdriva!}.
3). Bred {haha, jag menar givetvis att min stil är bred ;) Klär mig i allt från tight & kortkort till långt & fluffigt} :)

Vad innebär mode för dig?
Mode för mig är kläderna som visas i månadens tidning under rubriken mode.
Eller dem kläderna man ser på nästan varenda kotte just nu.
Eller kläderna butikerna har att erbjuda just nu.

Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?
Galen i second hand!

Shoppar du second hand?
Se ovan ;)

Vilken är din favoritdesigner?
Christian Audigier {Skaparen av Ed Hardy}.


Min Ed Hardy-tröja.


Vad är din favorit i sommar?
Långklänningen / Långkjolen !! :thumbup:


Vanessa Hudgens {Huvudpersonen Gabriella i High School Musical-filmerna} längst till höger i beige underbar långkjol.


Hur mycket shoppar du för i månaden?
Det varierar jättemycket!

Dyraste plagget respektive billigaste?
Dyraste blir nog min vita dunjacka, kostade 3 tusen {2999kr} om jag inte minns fel. Billigaste borde väl logiskt sett bli något jag fått, eftersom det då kostat mig 0kr ;)

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Då kommer jag förhoppningsvis kunna shoppa mer! {eftersom jag då förhoppningsvis har ett bättre jobb}.

Brukar du tröstshoppa?
Nej, men är jag riktigt nere, kan det ändras om jag får åka & shoppa ;)

Högklackat eller lågklackat?
Högklackat är ju givetvis snyggare!

Vilken är din drömväska?
En mellanstor svart skinnväska med "nitar under botten".



Vilket blir ditt nästa köp?
Ingen aning.

Vilka är dina stilikoner?
Har inga speciella längre, utan kan få inspiration från många olika människor / bloggerskor.

Favoritplagg just nu?
Som skrivet ovan; långklänningen / långkjolen. Sen har jag även fastnat för den knälånga {helst lite längre} kjolen.


I mitten ser ni Lauren Conrad från The Hills & till höger har ni Miley Cyrus {Hannah Montana} i 2 underbara kjolar!


Med andra ord kan man säga att favoritplagget just nu är kjolen ;) {och klänningar då givetvis}.

Favoritaccessoarer?
Skor? ;) Haha. Annars: Ear cuffs och ringar :)


2 snygga ear cuffs! <3
mathilda
2012-06-12 @ 21:16:44
URL: http://thilldajohansson.blogg.se/

snygga örhängen =)

Emma
2012-07-29 @ 14:18:12

Hej! Jag är på jakt efter en sån där svart väska med nitar under. Var har du köpt den? Mejla!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0