Nyhem med tjejgruppen (Torsdag)!

Jag idag.
 
 
Upp 9 eftersom jag mådde som jag mådde igår, pga alldeles för lite sömn en längre tid. Var så underbart skönt att få sova ut, så nu har jag återhämtat mig med ny energi! :D
Kickade igång dagen genom en storrengöring i duschen. Hårinpackning och hela kittet är det som gäller då! ;) Åt frukost + bloggade samtidigt, och medans jag väntade på att kaffet skulle svalna- blev det till att fixa naglarna :) Börjar få riktigt långa nu! :D <3
 
Valde kläder:
 
Vit tubtopp-klänning.
Svarta tights.
Svart lång cardigan.
Svart jättelångt halsband {dubbelt}.
 
 
Stor brun fransväska.
 
 
Svarta ankelboots med klack.
 
 
o gav mig ut med hunden. Noppade ögonbrynen o sedan blev det en snabb fika. Fixade mig o lite senare gick jag & Lucifer o mötte Carro <3 Vi gick en snabbisrunda med han, och sedan vart jag så hungrig, då klockan redan var närmare halv sex på kvällen, och jag endast ätit frukost + en pytteliten fika, också skulle vi stå oss till sent, eftersom vi skulle till Nyhem med alla tjejerna strax, så hann ju inte laga mat heller.. Så det fick helt enkelt bli Sibylla idag! :D
 
 
Fina Carro höll mig sällskap! :) <3
 
 
Fick slänga i mig pommes´ena :( För vi skulle möta alla vid Willys kl 18:00. Det blev jag, Carro, Sofia, Johanna, Emanuel, Denise, Susanne, Julia och Julia :)
Jag o Carro åkte med Emanuel, så hämtade vi upp Julia N på vägen också.  
Väl på Nyhem var det rejält packat med folk! O ett riktigt bra möte! :)
 
Nyhemsveckan. Bild lånad från google.
 
 
Åkte hem vid tio. Väl hemma i stan igen, delade jag o Carro ut lite reklam ovanför mina föräldrar. Det var tack vare hennes hjälp jag kunde åka till Nyhem idag!<3 Eftersom jag inte jobbar imorgon, då det är midsommar! :D Slutligen hemma vid 00:00. Hoppas ni också hade en underbar torsdag! :) Puss
emma
2012-06-24 @ 22:01:11
URL: http://emzaans.blogg.se

Hej! Nu �r vinnaren i t�vlingen om earcluffen dragen. Kika in och se om det var du!
Om inte, var inte ledsen ;) Det kommer komma fler t�vlingar, H�LL UTKIK!! :D Har flera stycken ig�ng f�r tillf�llet.
H�r kan du se vinnaren: http://emzaans.blogg.se/2012/june/crazy-bubble.html

om du har f�tt denna kommentar innan ber jag om urs�kt. blogg.se kronglar som attan! :O

emma
2012-06-24 @ 22:01:56
URL: http://emzaans.blogg.se

Hej! Nu är vinnaren i tävlingen om earcluffen dragen. Kika in och se om det var du!
Om inte, var inte ledsen ;) Det kommer komma fler tävlingar, HÅLL UTKIK!! :D Har flera stycken igång för tillfället.
Här kan du se vinnaren: http://emzaans.blogg.se/2012/june/crazy-bubble.html

om du har fått denna kommentar innan ber jag om ursäkt. blogg.se kronglar som attan! :O

amandah♥
2012-06-25 @ 10:23:39
URL: http://www.mondoblog.se/tiepamandahh

Hej! Jag har precis startat en tävling där du har chansen att vinna ett valfritt mobilhalsband (moblväska) Om detta är något för dej kan du kika in här:

http://www.mondoblog.se/tiepamandahh/2012/06/25/tavling-vinn-valfritt-mobilhalsband/

Men om du inte gillar sånnahär kommentarer så ber jag om ursäkt!
kram :)

amandah♥
2012-06-25 @ 10:24:15
URL: http://www.mondoblog.se/tiepamandahh

måste även tillägga att fransväskan var väldigt fin! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0