Midsommarafton / Skara / Herrtorps Qvarn (fredag)!

Jag idag.
 
 
Idag hade jag egentligen velat åka till Gränna.. Men då vädret visade regn, bestämde vi oss för att fira på lite närmare håll istället.
Ångrar inte vårat val, då det blev en perfekt och underbar midsommar! :)
 
 
Började med att åka upp till Berget för att plocka midsommar-blommor :)
 
 
Inspiration: Gamal bred bräda som bro. Över underbara blommor! <3
 
 
Jag och Felicia på parkeringen.
 
 
Vi åt midsommarmat hemma hos oss :)
 
 
Sen åkte vi till Skara för att titta på när dem reste midsommarstången :)
 
 
Jag hade den bästa platsen i publiken {i älsklingens famn} <3
 
 
 
 
 
Utanför ett gamalt fint hus <3
 
 
Efter det traditionella midsommarfirandet, åkte vi vidare till ett underbart vackert ställe, för att mysa med jordgubbar & grädde, mm <3 {Herrtorps Qvarn}.
 
 
Innan vi fikade gick vi runt och tittade lite. Jag bara njöt! *Älskade natur, blommor & grönska!* <3<3<3 ^^ Älskar också att Felicia har börjat tycka om att fotografera! Så kommer bli många härliga kort, från stunderna med henne framöver ;) Alla kort som visas på mig i detta inlägg är taget utav henne btw ;) <3
Ps, ser ni kissen som står med mig på bron?^^
 
 
En riktigt SAGOLIK bild!! Ser ni hur solen lyser på oss, kontrasterna i bakgrunden, och ja, allt!?! <3<3<3
 
 
Inspiration; Fanns inspiration i oändlighet! Här ett liggande sten-hjäta, som dem planterat blommor på! :)
 
 
 
 
Kissen var med under hela vårat besök där^^ Och den fångade verkligen allas hjärtan den lilla krabaten^^ <3
 
 
Mästerfotografen her self ;) <3
 
 
 
 
 
Sommar! <3
 
 
Älsklingen gjorde ett fint armband till mig <3
 
 
När armbandet gick sönder, satte jag det som blev kvar av det i håret^^
 
 
Lucifer och Wendela <3

Fick ett paket på posten igår också! :) Där i låg detta läckra armbands-ur från runns.se , som jag vann i en tävling inne hos Agnes :D Priset var en valfri vara, och jag valde då en ny klocka, eftersom jag var i stort behov av en ny! Vitt och fräscht läderarmband till sommaren, med bling bling och Betty Boop = me like! ^^ Så TUSEN TACK till er! :D <3
 
 
Hoppas ni också hade en underbar midsommar! Kram Zandra
 
 
 
ulrika
2012-06-27 @ 14:30:30
URL: http://usandstrom.blogg.se

Jätte fina bilder!

ulrika
2012-06-27 @ 15:01:02
URL: http://usandstrom.blogg.se

Sv; Men tack så mycket och detsamma! :)

Linn
2012-06-28 @ 15:11:00
URL: http://vargaaa.blogspot.com

Ojojoj vilka vackra bilder. Ser ut som ni hade en sagolik midsommar ni med. :) Och vilken fin klänning du hade! Vill ha** får jag vara fräck och fråga vart du köpt den? :o

Mamma
2012-06-28 @ 23:35:45

Hej min plutt. Felicia har ju tagit jätte fina kort på dig. Men ni är ju det bästa jag har så det är väl inget att undra på att ni är duktiga. Många Godnatt kramar från mamma.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0