Tisdag!

God Morgon härliga sommar-väder!
 
 
 
Imorse väckte faktiskt älsklingen mig, men kände mig inte alls pigg {fortfarande sjuk}, skulle bara lägga mig ner och vakna till lite {ni vet, öppna ögonen osv} ;) haha, vilket resulterade i att min morgon startade klockan 10! x( Men som sagt, är man sjuk och vill bli frisk snarast, så är nog sömn det allra bästa?! Så jag är inte så deppig över det iallafall ;)
Frukost + bloggning. Morgonfix, ut med hunden osv. Fika + medverkade i en tävling. Sen tog jag tag i alla nya bebis-saker.. Dem ska ju liksom inte stå i lägenheten och ta plats! Anledningen till att dem har gjort det hittills, är för att när jag vann presentkortet tex, så kollade jag lite vad vi behövde mer av/inte har något alls av/har jättemycket av osv. Jag behöver även veta detta längre fram {om jag tex skulle vinna ngn mer tävling eller dylikt}, men behöver också bli av med det från lägenheten.. Så då skrev jag helt enkelt upp vad vi har! ;)
 
"P & F" i cirklarna längst till vänster, står för pojk- vs flick- kläder.
Verkar säkert helt sjuk och besatt nu, haha, men som sagt kan det vara bra att veta vad man har och inte i källaren! Så slipper man riva upp kartongerna ännu en gång sen!
 
Nu kan det istället få stå snyggt och prydligt i källaren tills det är dags längre fram i livet! :)
 
 
 
Ut med hunden och sedan vart det dags att laga mat! Carro kom förbi, då vi skulle handla efteråt <3 Ber om ursäkt för att det tog sådan tid innan maten var klar! <3 Idag lärde jag mig göra egen panerad fisk! 
 
 
Hur enkelt som helst ju! Alla kunde säkert redan detta, utom jag, men bättre sent än aldrig ;) Lärde även Carro hur man gjorde ;) <3 Till det blev det potatis, och som "sås/dressing/röra" tog jag majonnäs + bostongurka och "rörde ihop", mums! :) Sen gick vi och handlade.
Väl hemma igen tog jag tag i dagens disk, ut med hunden för natten, prata lite i telen osv, innan det blev kvällsmys med en kopp yoghurt/fil + favvo-bloggarna <3 Sängen 01:30! Men ikväll blir det "tidigt" igen ;p Hoppas eran tisdag också var toppen! Kram

Fick hem nya Cosmopolitan häromdagen :) <3
 
Sista nummret nu :( Vann nämligen en halvårs-prenumeration i en tävling i julas :D <3 Fick 1:a nummret i februari, och det blir ju samanlagt 6 nummer så. Kommer sakna att få hem den varje månad!
 
 
Eftersom jag tyvär inte bloggade i helgen har jag ännu inte visat denhär bilden.
Vi lyxade nämligen till det och köpte hem kinamat i söndags, MUMS! Friterade räkor med sötsur sås & jasminris- F.i.n.n.s  V.e.r.k.l.i.g.e.n  I.n.g.e.t  G.o.d.a.r.e!!
 
 
Kikade på denhär filmen medans:
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0