Måndag!

Regnskog <3
 
 
Hejsan! :)
 
Nu är jag tillbaka igen. Usch, börjar bli sjuk! :( Jätteont i halsen + bihålorna :(
Efter att jag kommit upp, noppat ögonbrynen, klätt & fixat mig, blev det iallafall en promenad med Carro & Lucifer :) <3 Vi började med att gå till apoteket.. Så nu har jag äntligen avmaskat hunden! Vidare till ÖB, där det blev dentastix till Lucifer + hårfärg! Min utväxt börjar se förjäklig ut igen, så på torsdag kväll ryker den! Sist men inte minst blev det en sväng in på P:as för lite mat-shopping också.
Väl hemma igen blev det fika + medverka i 2 tävlingar. Diskade en omgång, tvättade en omgång, ränsade kattbaljan, lagade middag- fick bli nudlar med kycklingbitar ihopblandat :9 Ut med hunden + slänga skräp samtidigt. Diskade ännu en omgång, hängde upp/vek in den torra rentvättade tvätten och hängde upp den nytvättade på tork. Kvällsmat, kika någon favvo-blogg, sedan sängen 00:40. Inte allt för rolig dag ;p
 
MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)
2012-07-03 @ 22:23:52
URL: http://mmeeli.se

sv: Härligt med en fullproppad vecka!! :D Haha behöver nämligen själv inspiration till vad man kan göra när man inte jobbar, blir så lätt rastlös! Därför jag alltid undrar^^

MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)
2012-07-03 @ 22:25:23
URL: http://mmeeli.se

vet inte om min kommentar skickades.. blogg.se's ko dök upp igen, börjar bli en aning trött på den!!

Härligt med en fullproppad vecka! Behöver själv inspiration på vad man kan hitta på när man inte jobbar, därför jag alltid undrar haha :D

Isacs Mamma
2012-07-04 @ 08:46:27
URL: http://isacsmamma.blogg.se

Hej! Jo men tack allt är fint här! Hur är de hos dig?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0