Kväll med Lollo & Carro (Torsdag)!

Bilden; Jag just nu {fredag}, med min frukost, då jag upptäcker att det redan är eftermiddag {klockan är 12}! ;) Haha.
 
 
"Idag" {torsdag} har jag;
 
Ätit frukost, bloggade medans.
Kollat runt på internet efter aktiviteter {äventyrsland, djurparker osv} som vi kan besöka på semestern.
Fikade + deltog i lite tävlingar <3
Satte igång en maskin med tvätt.
Dammsög sovrummet + köket, så nu är det rent & fräscht på golvet i hela hemmet igen! <3
 
Det har stått en påse med jul-öl i vårat kök ända sedan i julas nu! Älsklingen fick det i julklapp av hans jobb, men då varken jag eller han dricker sånt, tänkte vi ge bort det till någon som gör det! Dock glömmer vi av dem hela tiden, så nu fick jag nog, haha, öppnade alla flaskorna och hällde ut det i slasken, la sedan dem tomma glasflaskorna i en påse och ställde ut i hallen, för att ta med dem till avfallsstationen nästa gång jag gick ut {det var ingen pant på dem} ^^
 
Sen kom faktiskt Lollo hit!! :D <3 Såå länge sen!! {hon bor i Örebro för er som inte vet ;p }.
Vi gick en snabb runda med Lucifer, passade på att slänga glasflaskorna + konservburkar samtidigt ;)
Gick upp och lämnade hunden, och då vi skulle ner igen, passade jag på att få hjälp med att bära ner bebis-kartongerna + bebis-täcket ni vet, i källaren ;) Hihi. Så nu slipper jag ha dem ståendes i lägenheten och ta plats! :)
Sen gick vi o handlade. Då passade jag på att.. Hahah. Panta burkar/flaskor^^ Hade hunnit bli en del, så skönt att bli av med dem! :)
Väl i affären passade jag på att köpa fredags-godis + dricka & chips till helgen, då jag o älsklingen inte kommer att göra det imorgon som vi brukar. Han ska nämligen till Stockholm {nästan iallafall} med Markus direkt efter jobbet. Dem hade hittat något till Rickards bil på blocket som dem skulle åka o köpa.. Så han kommer inte hem fören jättesent! Och jag måste ha fredags-godis på fredagar!! Haha.
 
Sen skulle jag o Carro egentligen äta ihop idag.. Men då kom hennes mamma hem med pizza! Så då fick jag äta själv iallafall, då hon inte skulle orka mer sen ;p Som tur var kunde hon hålla sällskap medans jag åt iallafall, haha, så jag köpte med mig en färdig-rätt när jag & Lollo handlade^^
 
Dagens middag; Pasta, kycklingfile´ & basilikasås.
 
 
Så åkte jag och Lollo hem till Carro :)
Åt, och sedan fick jag äntligen min utväxt fixad, tusen tack hjärtat! <3
 
 
Kort från kvällen;
{roliga kompisar man har ;) haha}.
 
.
Carro.
 
 
Lollo.
 
 
Hemma igen vid 23:00. Då blev det ut med hunden för natten, ränsa kattbaljan, hänga upp tvätten på tork, äta kvällsmat och sedan sängen 01:30. Hoppas eran torsdag också var bra! :) Kram

Avslutar med ett kort på Carro, när hon fick sin älskade yoghurt!! {som hon inte ville ha sen ;p }, haha <3 !
 
Anonym
2012-07-13 @ 23:31:29

jag vill se en bild på hur ditt hår blev!!!! :) <3 Tack för att du är så bra. alltid kul att vara med dig!

carro
2012-07-13 @ 23:32:24

jag vill se bild på hur ditt hår blev!!!<3 du är bäst :) tycker om att vara med dig

Mamma
2012-07-13 @ 23:32:44

Hej det var allt en hel del att läsa. Kläderna var fina men mest sugen blev jag nog av de friterade räkorna ni hade ätit. Var filmen bra? Med björnarna? Vi hörs imorgon kram sov gott mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0