Jordgubbsplockning i Jumbo / Franciskus kapellet / Picknick (Tisdag)!

Idag när jag gick upp {06:30} hade jag jätteont i halsen! :(
Dammsugning + torkning av golv stod på "att göra listan" idag.
Började med storarummet.. Så ringde mami och frågade om jag ville hänga med o plocka jordgubbar! :)
Och eftersom jag börjar bli sjuk, tänkte jag bara på alla vitaminer och andra nyttigheter som finns i jordgubbar ;) Så så fick det bli! :) Gick ut med hunden och sedan åkte vi. Bara proppade i mig i landet, så mycket jag orkade, haha.
 
 
Glömde ta kort! Så googlade och fann dessa härliga bilder!
Bilderna är alltså lånade utav http://emmasofiaelisabeth.blogg.se/
 
 
På vägen hem åkte vi förbi  Franciskus kapellet :)
 
 
 
 
Syster i skogen precis ovanför kapellet.
 
 
Innan hemfärd åkte vi och handlade också. Jag hittade revbensspjäll + potatissallad som jag köpte med mig, och sedan åkte jag upp till älsklingens jobb och överraskade honom med en picknick när han slutat^^ <3
 
Satte oss i en park på filten jag hade packat med :)
 
Parken.
 
 
Picknick <3 Potatissallad, revbensspjäll och jordgubbar, mums :)
 
 
Vackert kort; Älsklingen dricker juice.
 
 
Sommar! <3
 
 
Väl hemma sedan blev det bara till att dammsuga + torka golven i hall nr 1, hall nr 2 + matsalen :)
 
 
 
emma
2012-07-05 @ 19:56:31
URL: http://emzaans.blogg.se

Hej! Nu är vinnaren i tävlingen om det valfria smycket dragen. Kika in och se om det var du!
Om inte, var inte ledsen ;) Det kommer komma fler tävlingar, HÅLL UTKIK!! :D
Här kan du se vinnaren: http://emzaans.blogg.se/2012/july/bloggpaus.html




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0