Tjejlistan!




Har inget "roligt" att skriva om just nu, så ni får gärna komma med ideér om ni vill att jag ska skriva om något speciellt:) Så länge har jag "roat mig" med att svara på lite frågor^^ 


Tjejlistan!


Vem var den senaste killen du pussade? -
älsklingen.
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? -
så pass många att jag inte orkar räkna.
Gillar du nån nu? -
ja <3
Vad gjorde du inatt? -
sov.
Och i förrgår natt? -
sov typ?
Vad gör du innan du ska sova? -
sitter framför datan o kopplar av(a).
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? -
ja.
Chocklad eller glass? -
choklad <3
Stövlar eller sneakers? -
stövlar (alltså inte gummistövlar).
Kjol/klänning eller jeans? -
jeans.

Har du någonsin blivit jagad av polisen? -
nope.
Sover du helst själv eller med någon? -
med!

Har:
Har du pussat någon som är fyra år äldre? -
jao.
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? -
nope.
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? -
nope, endast 2 år äldre.

Vem:

Vem älskar du? -
älskling, (min familj & mina närmsta) <3
Vem är den bästa artisten/gruppen? - gillar många!
Vem pratade du senast i telefon med? - mami.
Vem skickade senast ett sms till dig? - johan.
Vem är snällast i världen? - kan inte bara peka ut en, så säger alla mina nämsta.
Vem sov du senast med? - älskling <3
Vem vet allt om dig? - älskling, mamma, carro, lollo och emma.

Skulle du vilja vara längre? -
trivs bra med min längd, så ne:)
Skulle du vilja kyssas nu? -
vill alltid pussa på min älskling^^ 

Kan:
Kan du röra på öronen? -
nej.
Kan du slicka dig på näsan? -
ja, eller lite iallafall(a).
Kan du kolla i kors med ögonen? -
ja.
Kan dina föräldrar lita på dig? -
ja?
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? -
om jag är ensam, ja;)

Kan du va på en fest utan att dricka? -
ja.
Kan dina vänner lita på dig? -
alltid!
Kan du tänka att pierca dig i naveln? -
jag vill ha navelpiercing, men är för feg för att göra hål, haha.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? -
ja, hittar jag inget köper jag inget ;p

Har du nånsin viljat ta livet av dig? -
verkligen inte(!), är livrädd för döden, hehe.
Har du nånsin gjort något du ångrar? -
för många gånger! (men 90% är från yngre tider)!
Har du hoppat bungy jump? -
nej.
Har du nånsin varit med i en olycka? -
nej?
Har du nånsin ätit en hel tårta? -
ne.
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? -
aldrig!
Har du nånsin gått på bio ensam? -
nej, hatar att göra saker själv, haha. (nu menar jag aktiviteter & saker utanför hemmet).
Har du nånsin tyckt att världen suger? -
haha, kanske inte världen, men staden!!

Kärlek eller rik? -
kärlek!!
Vin eller öl? -
inget av de(a). ska vara cider(a).
Dag eller natt? -
tidig dag!!
One night stand eller förhållande? -
förhållande!!
Tv eller internet? -
internet.
Pepsi eller cola? -
känner ingen skillnad? men pepsi då om jag måste välja :p
Vild fest eller romantisk hemmakväll? -
romantisk hemmakväll. men vild fest kan vara riktigt kul också!^^
Färgfoto eller svartvita? -
färg!!
Telefonkontakt eller face to face? -
face to face!!
Har du nånsin varit kär? -
är nu!<3
Tror du på kärlek? -
såklart!

Hårfärg:
blond.
Längd:
ca 170
Frisyr:
ganska långt.
Ögonfärg:
blå.
Skostorlek:
38.
Humör:
just nu- bra!^^
Vänster eller högerhänt:
höger.

 

Matilda
2012-01-07 @ 12:12:22
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Nu tävlar jag ut ett presentkort värt 300 kr hos Misslia.se på min blogg! Var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-presentkort-vart-300-hos-miss.html#comment .



Ursäkta om du inte gillar den här sortens kommentarer.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0