Lördag!


Upp ca 7.20. Hoppade bara i några myskläder o drog sedan till städ-jobbet. Där strax innan 8
Väl hemma igen blev det frukost, o sedan satte jag mig direkt med reklamen (sortering/jobb). Satt med den i stort sett hela dagen, ända tills jag fick ett ryck redan klockan 15.30, o begav mig ut på cykeln för utdelning..



(Brukar inte börja före kl 18), men gud så skönt det var att vara ledig sen på kvällen!!! Redan klockan sju satte vi igång en film, och hann med hela två stycken under kvällen, mys!! :)

Just det, när jag kom hem från jobbet, gick jag, älsklingen o Lucifer till Sibylla:) Blev hamburgare till middag för min del, mums!:9

Också blev det ett litet Narnia-maraton:) Finns ju 3 filmer, men 1:an har jag redan sett 2 gånger, så kommer ihåg den!
Så då såg vi 2:an och 3:an på samma kväll, med chips o dricka till!:) <3





Såg klart på båda och sedan somnade vi tillsammans i soffan vid 23.30^^
Vaknade vid tre-tiden av nackspärr, haha, så då pallrade vi oss iväg till sängen
Hoppas ni också hade en fin lördag!:) Puss
Sara-Louise
2012-01-30 @ 17:07:38
URL: http://diktobild.blogg.se/

Hej!

En tjej i min skola skriver, spelar & sjunger egen musik. Hon är en riktig talang, men har tyvärr inte kommit så högt upp i statistiken än. Vore supergulligt om du kunde kika in på låten genom att klicka på länken nedanför & om du gillar det kanske lägga in den i ett inlägg? Det vore guldvärt!

http://www.youtube.com/watch?v=QyjUXGsEHNA

TACK!

kram!

L I L L A M A L I N
2012-01-30 @ 21:56:41
URL: http://lillamalin.blogg.se/

jättefin blogg! :)lust att följa varann med bloglovin? kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0