Fredag!

Idag råkade jag somna om efter att älsklingen väckt mig o sagt att han går till jobbet xC
Vaknade igen 9.30 utav att han kom hem igen.. Han hade så ont att han inte klarade av att jobba.. (Läkarna säger att han är i första stadiet på väg till att få diskbrock(?) "tror jag det heter").

Pallra mig upp o klädde på mig + åt frukost. Fixade mig lite snabbt, satte igång en tvättmaskin o sedan vart det dags för utgång med Lucifer.. Idag vart Carro världens bästa i hela världen och följde med oss till Torbjörntorp, så han verkligen fick busa av sig till max!:D <3 Efteråt åkte vi även o handlade lite snabbt:)

Väl hemma igen ställde jag mig o lagade mat. Fick bli mos (pulver) och pilsnerkorv.
Satte igång ännu en tvättmaskin, o sen kom Emma S & Carro hit för att hämta Viola (våran svart/vita kisse).. Hon har förstört hela lägenheten (gjort sönder alla tapeter osv), och eftersom det inte är våran egna lägenhet (hyr den), så kunde vi tyvär inte ha henne kvar.. Ännu en gång- jag vill bo på landet!!! Jaja, men som tur är så ska hon få flytta hem till Emma istället:) Känns skönt att veta vart hon är<3

Direkt efter att dem gått satte jag mig med reklamen (jobb).. Sorterade fram till 17.30 typ, då jag gjorde mig iordning för att bege mig ut i kylan och börja utdelningen xC Hemma igen vid åtta, då tog jag kväll med lite fika. Bloggade medans, eftersom jag inte hann detta på morgonen.. Ut med hunden o sedan gick jag o la mig vid 22.30, för mådde så sjukt illa :S Kändes som jag skulle lägga en spya vilken sekund som helst, usch.

Hoppas ni hade en härligare fredag.. Puss<3 
johanna
2012-01-29 @ 00:25:25
URL: http://johannalives.blogg.se/

sv: förlåt för sent svar!

dom ringde mej igen från reklamen men jag hörde inte när dom ringde så jag missade det och sen har dom inte ringt mer... :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0