Torsdag!



Hej hopp!:)

Kör en lista idag;

Upp 8.
Satte igån en tvättmaskin med en gång.
Kollade vädret och åt frukost.
Rastade Ludvig (kanin) medans.
Diskade en omgång.
Klädde mig.
Ut på långpromenad i snöyran med hunden.
In i värmen för fika + bloggning medans.
Fixade naglarna.
Hängde upp tvätten o satte igång en ny maskin.
Skar upp mat till Kajsa + fixade luftfuktigheten o nytt vatten. 
Diskade ännu en omgång, torkade alla bänkar, spisen, storarumsbordet osv.
Lagade middag. Fick bli samma som igår, för blev över. (färdig champinjon-soppa med färska champinjoner i + vitlöksbaugett).
Mötte upp Carro så drog vi till träningen.



Slutade 19.00, då blev det hem o
Duscha.
Hängde upp sista maskinen med tvätt.
Bar in all reklam (jobb) som kommit.
Ut med hunden.
Kika någon enstaka blogg för att koppla av, men hann typ ingen innan sängen kallade!:(



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0