Pulka o Korv-Grillning / Tonår (Måndag)!



Härliga måndag!

Inte alla som tycker så har jag en känsla av, hehe.
För mig är iallafall måndagar den bästa dagen på hela veckan! Jag är ledig efter en låång och sjukt jobbig helg, och det är ny vecka med nya tag som gäller!:)

Kom upp runt 9 imorse tror jag, hmm. Då blev det frukost o bloggning medans:) Klädde på mig o sedan började jag med middagen!;) Gjorde kassler o spagetti med riven ost o remouladsås till:9
När älskling kom hem på lunch vid 12, gick jag ut med hunden, haha, så han fick äta i lugn o ro framför tv:n, o ta de lite lugnt innan han skulle iväg o jobba igen.

Jag ska försöka planera middagen redan dagen innan, så jag kan ha den färdiglagad när älskling kommer hem på lunch! Jag vet då att han får i sig ordentlig mat, han orkar mer, o blir på mycket bättre humör <3

Väl hemkommen efter långpromenad med hunden, blev det till att diska en rejäl omgång!
Hungrig, så åt faktiskt middag jag också, mitt på dagen. Och oj vilken skillnad! Fick energi som aldrig förr!
(Kikade på ett avsnitt av The Hills medans jag åt<3). O sen tog jag tag i dammsugningen! Hann dock inte klart, men dammsög o torkade golven i hallen, badrummet o köket. Sen vart jag tvungen att fixa mig inför kvällen, så får ta resten imorgon!

Ut med hunden, fikade lite, o sen begav vi oss mot Odensberg! Älsklingen skulle jobba en timma där först, innan tonår började. O då tänkte jag att jag kunde sitta med mitt företag medans! Men självklart var det andra folk där då, suck, så kunde inte koncentrera mig:(

Vid 19.00 drog vi upp till pulkabacken. Vart inte alls många som var med idag i snö-yran, hehe. John, älskling, Malin, Carro, Marie, Eskil o jag^^ Dock åkte jag ingenting, för det var is överallt, o sen tycker inte jag att det är så roligt med pulka hehe. Så jag satt vid elden istället (som alla andra också gjorde, haha). Vid åtta-tiden grillade vi korv o hade det mys i kylan! Blåste som sjutton o massa minus! Satt mitt i pulkabacken o eldade utan skydd eller nåt, haha. Men de gick!;)



Slutade vid 21.00, o då åkte jag o älsklingen till Pressbyrån o jag fick ÄNTLIGEN MIN TIDNING!!!





På kvällen såg jag faktiskt på Big Brother IGEN ;O (Ja, jag kollade faktiskt på 1:a avsnittet igår ;p ). Tänkte skriva ett inlägg senare (om jag hinner), vad jag tycker om deltagarna, hehe. Puss so long!
B3tty i 4 nyanser av rosa
2012-02-22 @ 01:46:41
URL: http://www.b3tty.com

Fixat :) Blogkeen nr:1, Bloglovin nr:19. Vi kan göra ett länkbyte i inlägg imorgon kl. 18.00 - viktigt bara att du anger en textlänk då och döper länken till B3tty i 4 nyanser av rosa. ange gärna om du har några önskemål. Bild på headern är givetvis också uppskattat tillsammans med textlänken, det ger bäst effekt hos Google ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0