En dag på stan (Onsdag)!


Här ser ni hur mitt hår blev efter klippningen igår. Alla slitna toppar är borta, underbart!
Bara dendär äckliga utväxten kvar, o förhoppningsvis åker den i helgen!


Idag blev det ingen bloggning till frukosten Istället blev jag medlem ännu en sida, som ska hjälpa din blogg att nå ut till fler läsare:) Om ni också vill bli medlem på dem sidorna, hittar ni små länk-knappar till dem längst ner i min meny;)


Fler kommer, så håll utkik;)


Klädde o fixade mig, så började jag med middagen. Fick bli kassler idag igen (åt ju det i måndags med), o snabb-makaroner. Sen mötte jag upp Carro, vi skulle handla ihop idag:) <3 Blev en liten prommis tillsammans med Lucifer innan=)

Väl hemma igen blev det bara till att ställa in maten, o sen kom mamma o lillasyster o hämtade upp migBokrean började ju inatt;p Så skulle gå på den ihop, plus passa på att lösa ut mitt presentkort på parfym-butiken när man ändå var på stan. Sen ville mamma in på någon liten butik som sålde handarbetenapoteket me. Avslutade till sist dagen med ÖB:)

Detta fick följa med mig hem;


Choklad till helgen.
Godis till Lucifer (hans är nästan slut).
Valde 2 små parfymflaskor istället för EN stor på parfym-butiken (kan vara kul med variation).
Blonderingsmedel till min utväxt!
Fick boken Egoboost utav mamma på bokrean!:D TACK!<3
Tejp (all tejp var slut här hemma)!





Parfymerna jag valde var dessa från Paris Hilton;


Hennes nyaste parfym Tease.


Såhär står det om parfymen; 
Tease är en hyllning till Marilyn Monroe!
Tease handlar om att vara sexig som en riktig Hollywood-gudinna.

Det är en doft med andlös lockelse, lekfull sexighet och busig glamour.



Can Can.


Såhär står det om parfymen;
Can Can är en oerhört feminin, sofistikerad och sensuell doft, med en utmanande karaktär.
Inspirerad av den lekfulla och sensuella stämningen från Moulin Rouge.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0