Frissan (Tisdag)!


Usch, utväxten är fruktansvärd! Men har köpt blondering till den nu;) Fixade till korkskruvarna nedtill med locktången.


Upp strax efter 9 Åt frukost o bloggade medans. Klädde mig, gick ut med hunden o sedan blev det till att laga middag. Fick bli kåldolmar, potatis, gräddsås o lingonsylt:9 Fixade mig, så kom mamma o hämta upp mig så drog vi till frissan! Var så obeskrivligt skönt att bli av med det slitna så det finns inte!

Efteråt åkte vi o köpte fika på Mössebergsbagaren för att det var fettisdagen;) Mötte upp älskling, så fikade han, jag, mamma o Felicia hemma hos oss:)
Blev både semla och vaniljhjärta för min del MUMS!:9

 +  


Senare var det egentligen tjej-kväll (som alltid på tisdagar). Men Carro hade glömt bort det Så blev till att ta det lugnt framför datan tills Big Brother började istället

Passade på att bli medlem på en sida, som gör att fler personer lättare kan hitta till din blogg:) Sängen 01.00.

Hoppas eran tisdag också var bra! Puss<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0