Mellandagsrea + bio i Skövde med älsklingen!

 
Äntligen känner jag igen mig själv igen! Jag mår jag bra igen! Känns så underbart att äntligen kunna få njuta av att vi har flyttat till hus på landet, orka laga god mat, inreda, fixa och dona! <3 Orka blogga som jag egentligen älskar så mycket! Orka tävla igen!! Osv osv. Ja, tyvär har jag det senaste varit mer död än levamde..
 
Idag åkte jag och älsklingen till Skövde :) För jag fick ett presentkort på bio utav Rebecka i julklapp :) <3 Valde Twiligt- breaking dawn part 2 <3
 
 
Åkte iväg redan vid 13:30 så vi hann lite på mellandagsrean innan :)
Blev dollarstore, gina tricot, H&M, lindex, skopunkten, maxi m.m. Hittade dock inte så mycket, blev mest mat inne på maxi..
Detta var vad som fick följa med mig hem:
 
 3-pack string {1par mörkblåa med vita stjärnor, 1par röda me vit spets & 1par vita med färgglada prickar}, är i stort behov av string, så när det var halva priset på dollarstore, och man fick 3 par för 20kr slog jag till!
 
En grå bebis mössa med texten sötnos <3 Jag älskar bebis-kläder/saker med söta texter på!^^ Grått passar ju både pojkar och flickor och ordet lika så. När den var på rea och endast kostade en ynka tia kunde jag inte motstå! {även den från dollarstore}.
 
B.B. cream, All-in-one Make-up från Isadora {En multifunktionell foundation- mitt emellan make-up och hudvård- 6 i 1: bas, färg, hudvård, täckning, fukt, skydd}.
Jag är beroende utav foundation, men min hud gillar inte det.. Så såg jag denna på reklamen i Vecko Revyn.. En foundation som ger huden fukt och näring! Hoppas den är snygg på! Då kommer jag lätt byta till den, och köpa den i fortsättningen! 139krMaxi.
 
 
Till middag åt vi korv utanför maxi :) Sen köpte jag kexchoklad + festis till fika. Och på bion fick jag en mellanstoor popcorn som jag åt upp helt själv.
 
Hemma igen vid nio.. Gjorde iordning allt inför kvällen, sen nu sitter jag i sängen och bloggar.. Klockan är snart tolv så ska släcka! Hoppas ni också har haft en underbar annandag jul! Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0