Martina - mamma till Novalee & Haylee
2012-08-27 @ 22:21:21
URL: http://hallonmuffin.blogg.se

Ja ullared är grymme kul alltså!! Vart där 2 ggr denna månaden *fniss*

Just nu bor vi i radhuslägenhet eller hur man nu ska kalla det, men vi vill ju så gärna bo i hus, tyvärr så måste man ju flytta ifrån sina kära grannar då med men än är inte hus aktuellt på ett bra tag :/
och jo då vi hade det underbart trevligt på kolmården!! så mysigt att bara vara vi 4 som gjorde någonting :)

Martina - mamma till Novalee & Haylee
2012-08-28 @ 11:53:46
URL: http://hallonmuffin.blogg.se

Men guuuuuud va kul Zandra!! WIII vad glad jag blev :D
GRATTIS till liten i magen. håller alla tummar och tår att plutten där inne bestämmer sig för att stanna kvar ^^

jo jag fick MF 2 gånger, första gången i v 5 andra gången i v 6 så det var rätt tidiga. Va ju iaf lite orolig för MF och att de skulle vara något fel på mina flickor men de är friska och välskapta prinsessor <3 hehe måste nog lägga upp lite bilder från ullareds shoppingen ja också men är ju så sjukt dålig på att lägga upp bilder och att skriva i min blogg så de finns inte :P

hehe nej Emelie var inte den personen man trodde skulle få barn så "tidigt" faktiskt, fast att ja va väl den som "skulle" få barn först från vår klass å de fick ja ju med.. känns som att ja iaf va/är den som ville ha barn tidigast eller hur man ska säga, du fattar nog va ja menar :P

puss <3

emma
2012-09-02 @ 21:09:40
URL: http://emzaans.blogg.se

lycka till även i denna tävling :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0