Havets Hus & Smögen (Lördag 11/8)!

Idag åkte jag, älsklingen, mamma, pappa & Felicia till Havets Hus i Lysekil :) Jag vann nämligen 3st vuxen-biljetter dit! :D Åter igen, TUSEN TACK till bloggen alltforforaldrar.se/liniz som höll i tävlingen:)
 
 

Älskar den blå färgen! :)
 
 
Jag körde en dagens outfit i haj-gapet, haha.
Blå/vit-randig tröj-klänning.
Svarta mönstrade nät-strumpbyxor.
Svarta små tygskor.
Brun skinn-väska.
 
 

Havskatt, världens fulaste fisk? ;p
 
 

Kollar på små hajar.
 
 

Dem hade en liten lek-hörna.. Skulle ta kort på älsklingen med en groda.. Precis när jag trycker på knappen kikar Felicia fram, haha.
 
 
Hur lång är du?:
 

Jag var lite längre än en torsk, som ligger på ca 1,50 {jag är 1,70 exakt}. Känner mig dock ganska liten om jag skulle träffa på en havsål !!
 

 
Senare åkte vi vidare till Smögen, för att äta glass och gå på Smögenbryggorna <3
 
 
<3 !
 
 

Mina fina killar! <3
Ellen Pettersson
2012-08-29 @ 20:49:13
URL: http://alltomellen.blogg.se

Hej Nu har jag en jätte mysig tävling på min blogg som du nästan måste vara med i ;) Jag lottar tillsammans med myTODDLER ut super söta mössor för barn. Ju fler som tävlar desto mer mössor lottas ut :) Välkommen att tävla! / www.alltomellen.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0