Test! (Tre saker)



Tre saker jag inte förstår mig på:
Hur endel männsikor orkar..!
Hur endel bloggerskor kan tjäna sådanna enorma summor!
Döden. Den skrämmer mig..

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
Ljus, hushållspapper, kamera.

Tre saker jag gör just nu: 
1). Är på dåligt humör {klockan är mycket o jag ska till städjobbet ca kl 07.00 imorgonbitti, HATA! Fan att man inte kan få vara ifred mitt på dagen eller kvällen där!! Behöva gå o ha ont i magen..
Plus att jag har massa reklam kvar att sortera, fast jag suttit massa med det, blö!}.
2). Ska blogga klart o sen gå ut med hunden för natten.
3). Mår illa.. (Ätit föör mycket godis..).



Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Resa jorden runt (fast inte alla länder på en gång, utan utspritt över åren)!
Bli bonde o ha massa massa djur!
Skaffa minst 4 barn (drömmen är fortfarande 6 st).
Dyka, helst bland hajar.
(Oops, det blev visst 4:a saker, hihi).

Tre saker jag kan:
Irritera mig på folk, haha.
Tänka posetivt.
Drömma..

Tre saker jag inte kan:
Vara rastlös/inte göra någonting! Jag försöker alltid att göra någon nytta!
Gå o lägga mig i tid!
Sluta oroa mig för saker o ting (som jobb, framtiden osv)!

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Skogen (tystnaden, trädens sus, fågelkvitter).
Havet (vågorna som skvalpar).
Ditt hjärta (alla är vi olika, o det är meningen! Följ DITT hjärta).

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Engelska.
Få bättre självförtroende.
Att laga fler maträtter.

Tre favoriträtter:
Friterade räkor med sötsur sås.
Hamburgare o pommes på sibylla/mcdonalds.
Tapas (alltså massa olika småplock).

Kattis
2012-04-13 @ 22:28:41
URL: http://www.nattstad.se/kattis007

Sv: hej nu följer jag dig på bloglovin också :) Jag brukar inte vara inne under dagen, men imorgon kväll klockan åtta skulle vi kunna göra en länkbyte. Går det bra då? :)

Kattis
2012-04-13 @ 23:12:05
URL: http://www.nattstad.se/kattis007

Sv: Imorgon 20.00 blir perfekt! Fint fint :)

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!
2012-04-14 @ 07:28:23
URL: http://beabofink.blogg.se/

Nu jag har presenterat vinnaren i samarbete med A-bay, kom in och se om du är den lyckliga vinnaren :)



Hoppas du har en underbar helg!



KRAM

jocke
2012-04-14 @ 08:56:00
URL: http://www.finest.se/dreamoflife

Bra blogg du hade här:)

ha det gott




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0