Begravning, Dafgård, Second hand i Skara (Torsdag)!

Upp 7:30 och hoppa direkt in i duschen för storrengöring. En snabb frukost o sen gå o fixa sig. Hann aldrig ta en dagens outfit innan vi åkte, o sen glömde jag av det.. Men hade iaf en svart klänning, vit cardigan o svarta pumps med klack. Ut vid 10hämtade familjen upp oss o vi for mot kyrkan där farfars begravning hölls.



Efteråt åkte vi o hämtade lillasyster på dagis, o sen vidare till farmor där det bjöds på fika osv för alla.

Hem för att hämta hunden, o sen fick jag faktiskt med mig alla (familjen & älsklingen) till Dafgård för mat-shopping :D Haha.
För er som inte vet vad Dafgård är, så är det märket Dafgård, som har en egen butik, där man kan köpa deras mat billigare! Trooor det är typ 2:a sortering: bara för att det kanske har blivit ett litet skönhetsfel, eller att trycket på påsen blivit fel osv, så får man det huur billigt som helst! Men dem har också mycket stor-pack, vilket gör att man får massa mat "gratis", eftersom mindre påsar kostar lika mycket i den vanliga mataffären typ.




Gick lite där utanför med Lucifer innan vi gick in. O efteråt åkte vi o åt pizza tillsammans :D



Och sist men inte minst hann jag med en jättesnabbis på second hand i Skara, innan dem stängde 10 minuter senare;p ! :D <3


Hittade en turkos (färgen på bilden gör den inte rättvis) tight t-shirt från Gina Tricot :)
(Älskar turkost på sommaren<3 ).



Hem o lämna av alla, o sen hade mami lovat mig att handla, hihi. Så blev ännu mera mat-shopping! Bestämde mig för att storhandla rejält nu, så vi verkligen har mat hemma! Så samanlagt har jag köpt (frysmat mest) för närmare 1000-lappen idag! :D Haha. Slutligen hemma blev det bara kvällsfika o sen sängen 23:15.
UNDERBAR DAG om man bortser från själva begravningen :( Puss!

Martina - mamma till Novalee & Haylee
2012-06-29 @ 21:38:53
URL: http://hallonmuffin.blogg.se

Oj visste inte om att din farfar gått bort.. Beklagar :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0