Tisdag!

Hallo!:)
Usch, sov ända till 12 idag igen.. Fattar inte hur man kan sova så mycket, men jag är helt utmattad! För mycket stress under den vakna tiden skulle jag tippa på, så när jag väl stänger av nu vill kroppen inte tillbaka till skiten igen, hehe. Men som sagt kommer det ju bli ändring på det när vi flyttat, eftersom jag då måste gå upp!
Bloggade om måndagen medans jag åt frukost, och sedan blev det promenad med hunden + sätta igång en tvättmaskin som vanligt!

Väl hemma igen ränsade jag klart den vita bokhyllan i storarummet:)


Blev 2 påsar till fulla med böcker som ska iväg till second hand:




Ränsade även ur en tidningsbox till, så nu står här ännu en papp-påse full med tidningar, redo för kontainern:)



Älsklingen köpte med sig pizza hem till mig idag, så det är vad jag åt till middag.
Efter maten väntade en storrengöring i duschen! Blev hårinpackning o grejjer, så håret reparerar sig innan det är dags för blondering nästa vecka!;) Tror Carro skulle blondera mig på torsdag efter våran träning! Har kanske glömt att berätta det, men jag ska börja träna grupp-pass med en tränare på torsdagar:) Med Carro!<3 Åh, längtar!^^

Seen tog jag även en runda till bland alla mina skor.. Alltså det börjar bli jobbigt nu, haha, men fler MÅSTE bort(!), jag har inte plats för så många..


Bort, bort, bort..



Fick en stor Ullareds-påse till fylld! Men måste köra ännu en, eller två rundor till iallafall.. MINST!:(


Nej nu ska jag fortsätta här.. Hörs senare:) Puss

Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3
2011-09-28 @ 18:51:40
URL: http://yarp.blogg.se/

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om smycken, ljuslykta och personlig almanacka! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar. I helgen kommer det även upp en tävling i samarbete med MissLia.se! Även det ombloggade eyelash serumet från Superglandin lottas ut framöver.



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :).



Om du inte vill ha såna här kommentar så ber jag så hemskt mycket om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié

Denise
2011-09-29 @ 01:47:23
URL: http://www.niiisan.myshowroom.se

sv; haha okej :D jag föredrar båda!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0