Söndag!

Idag har jag hållt på med mitt sminkbord hela dagen!
Såhär blev det:


Under rensningen. Sorterade o ränsade ur en massa!



Klart!=)



På nål-tavlan har jag halsband + några armband. Dem fick inte plats, så fick lägga resten i en förvaringslåda bredvid.
2 st smyckes-händer med ringar.
Skål med nagellack.



Närbild, smyckes-händerna.



Förvaringslådan med övriga armband i.
Observera den söta Hello Kitty-figuren som jag har tejpat fast på en av mina trä-lådor^^



Närbild, skålen med nagellack.



Hyllan längst upp till vänster: Parfymer. 
Hyllan längst upp till höger: Solprodukter, tandblekning & brun utan sol-produkter.
Rosa krukan längst till vänster: Foundations.
2:a krukan: Hårklämmor/hårnålar.
Lilla rosa krukan: Läppglans/läppstift.
Svarta skålen: Puder/rouge.
Bakom spegeln, skål med Nalle Puh: Kajal/eyeliner/ögonbrynspenna.
Längst upp till höger: Liten förvaringslåda med ögonskuggor.
2:a lilla förvaringslådan: Smink-borstar.
1:a muggen med rosor: Sax/noppare.
2:a muggen med rosor: Mascaror.



Närbild på den lilla rosa krukan med läppglans/läppstift i. Sedan ser ni även Nalle Puh-muggen med kajaler/eyliner/ögonbrynspennor i bakgrunden. Som sagt har jag ränsat massa!!



Närbild på de små förvaringslådorna med ögonskuggor och smink-borstar.



Framför smink-spegeln ligger mitt silver-hjärta, som jag fick utav Lollo på min födelsedag dethär året.
Står- Bästa vänner på det!:) <3



På en byrå intill sminkbordet har jag lite produkter ståendes, så som bodylotions & hårspray/mousse.


Till middag blev det små kycklingbitar doppade i TexMex-sås. Jag o älsklingen sprang över o köpte det på kvällskvisten^^
Lizzie
2011-11-01 @ 00:22:49
URL: http://lizzievargfrost.blogspot.com

Svar ; Du kan ta min header [:

Hur är det med dig, headern eller någon spciell bild? :)

Linnea- Blev mamma som 17åring
2011-11-01 @ 09:42:59
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Jag beställer hem, inlevererar och säljer skor ;D

Mamma
2011-11-03 @ 20:37:04

Det blev jättefint på sminkbordet. Kram mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0