Fredag!

Hej bloggen!
Idag kom jag upp vanlig tid = ca 7.15. Kikade avslutade tävlingar, åt frukost o bloggade om gårdagen:)
Klädde på mig:


Svart stor tröja med massa "bling bling" ^^
Syns inte på kortet, men i verkligheten glittrar det hej vilt:) , når nedanför rumpan.
Svarta tights under.


Klockan var inte så mycket när jag var klar=) Så satte direkt igång med disken! Diskade upp en rejäl omgång, sen får det bli en till när jag kommit hem från promenaden igen! Sorterade all tvätt och satte igång en tvättmaskin! Sen blev det ut med hunden. Väl hemma igen vart det dags för fiika:9 Hungrig som en varg, haha. Medverkade i 3 tävlingar medans:)
Diskade en omgång till, så nu är det helt tomt, rent & fräscht på diskbänken:) Hängde upp & vek in alla torra rentvättade kläder. Tog ett tag, men när jag ändå höll på- passade jag på att hänga tillbaka alla mina jackor som jag använt under tiden här också! Så nu är hatthyllans krokar tomma igen;) Haha. (Egentligen ska jackan jag använt under dagen hängas tillbaka i min walk in closet på en gång under dagens slut).
Hängde upp den nytvättade tvätten på tork och satte igång ännu en tvättmaskin.
Sen gick jag ner till Willys 17.15 och mötte upp älsklingen som precis kommit hem från jobb.
Storhandlade, köpte gottit till helgen osv:)
Väl hemma gick jag ut med Lucifer igen, o älsklingen började med maten.
Blev tacos idag:9
Blev lite vila efter maten, o då passade jag på att betala träningen på torsdagar och lite så.
Sen vart det dags för fredagsmys^^ <3 Fick med mig älsklingen ut på en kvällspromenad med hunden efteråt. Sen kikade jag lite bloggar innan sängen 01.30(a).
Hoppas ni också hade en underbar fredag!:) Hörs imorn, då blir det IKEA med Carro=) <3
Marran
2011-10-29 @ 12:29:02
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/

ååh vad avundsjuk jag blir! IKEA är världens bästa affär :) Hoppas ni får en rolig dag!



SV:

Tack vad snäll skrivet av dig! Men jag blev så glad när jag läste att du faktiskt hade börjat trivas, du som var så ledsen att ni var tvugna att flytta

KKUNGAMANDA
2011-10-29 @ 19:12:38
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Tävlingen du anmält dig till är nu avslutad!

Kolla in i bloggen & se vad som stås ang tävlingen, kanske är du vinnaren..?



Har även startat igång en ny tävling du kan anmäla dig till, dem som varit med i tidigare tävlingar på min blogg får alltid en extralott & har där med större chans att vinna. Tänk på det!



Priset på tävlingen är grymt & tävlingen hittar du här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-jattefint-silverhange-i-ak.html#comment




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0